- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 976
isyan ediyorum...
şimdi buna ceza mı, ödül mü demek lazım?
aklıma bir fıkra takıldı. Bizim Başbakan'a bir toplantıda İsviçre'nin Denizcilik Bakanı'nı tanıştırmışlar. Bizimki gülmüş, "yahu sizin deniziniz, kıyınız yok ki, ne demeye Denizcilik Bakanlığı'nız var?" Beriki cevap vermiş, "Ekselans, ona bakılırsa Türkiye'de de Adalet Bakanlığı var."
yahu bu şerefsiz evladıyla kavga etsek, sonra mahkemeye versek "beni darp etti" diye. acep o zaman ertelenmiş cezasını yatar mı?
şimdi buna ceza mı, ödül mü demek lazım?
aklıma bir fıkra takıldı. Bizim Başbakan'a bir toplantıda İsviçre'nin Denizcilik Bakanı'nı tanıştırmışlar. Bizimki gülmüş, "yahu sizin deniziniz, kıyınız yok ki, ne demeye Denizcilik Bakanlığı'nız var?" Beriki cevap vermiş, "Ekselans, ona bakılırsa Türkiye'de de Adalet Bakanlığı var."
yahu bu şerefsiz evladıyla kavga etsek, sonra mahkemeye versek "beni darp etti" diye. acep o zaman ertelenmiş cezasını yatar mı?