6 Sürücü Tipi

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
6. Gelişmek için bir şeyler yapan sürücüler. Bunlar sorulara cevaplar bulmak için makaleler okur, pist günlerine ve eğitime katılırlar. Gelişmeye kararlıdırlar ve bunun belirli adımlar atarlar.

Aslında 6 gibiyim ama sanırım tembellikten ve zamansızlıktan makele okuyup,video izlemekten başka bir şey yapmıyorum.Beşbuçuktan altı diyelim biz buna.:)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
işte bu benim
Gelişmek için bir şeyler yapan sürücüler. Bunlar sorulara cevaplar bulmak için makaleler okur, pist günlerine ve eğitime katılırlar. Gelişmeye kararlıdırlar ve bunun belirli adımlar atarlar.

hatta odam ufak tamirhane gibidir mümkün olduğunca sorunu kendim çözmeye çalışır motorlara tecavüz eden ustalara götürmemeye gayret ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst