6.Sınıf HGS Kartı Nereden Bulabilirim? ( İstanbul )

Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Eyv cok sagolasin. Madem öyle hgs karti aramaktan vazgeciyorum.
Paşa paşa cezami odeyeyim.
10 kat ceza konusu yargıtaylık olmuştu adaletsiz olduğu ve en fazla, 3 katı ceza olması gerektiği vs. Bunu bir kontrol etmek lazım. HGS sisteminde halen, 10 kat görünüyor. Bizim geçen yıl bakiye yokken yaptığımız geçişlere ait henüz bir ceza gelmedi. Bekliyoruz.
 
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
2
Merhaba,

Sabahtan beri hgs arıyorum. Çamlıca gişeleri, birçok ptt merkezini ve birkaç Shell ve Opet istasyonunu aradım. Ya ulaşamadım ya da elimizde yok, bayramdan sonra gelir gibi cevaplar aldım. Garanti internet şubesinden de hgs kart başvurusu yapamadım. En son Qnb finansbank üzerinden başvurumu yaptım. Bakalım ne zaman gelecek. Kaçak geçeceğim 15 gün içinde gelir diye umuyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
12
Konu güncel, henüz bulamadım.

Yorumlarda arkadaşların belirtiği yerlere baktım ancak hiçbirinde çıkmadı. Herkes problemli olduğu için kartlar toplandı bulamazsın diyor. Köprüden geçiş yapıyorum çatır çatır ceza yazılıyor. Temsilciye ne olacak diyorum ses seda yok.

Bilen yok mu arkadaşlar bu veledi nerede bulurum.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Konu güncel, henüz bulamadım.

Yorumlarda arkadaşların belirtiği yerlere baktım ancak hiçbirinde çıkmadı. Herkes problemli olduğu için kartlar toplandı bulamazsın diyor. Köprüden geçiş yapıyorum çatır çatır ceza yazılıyor. Temsilciye ne olacak diyorum ses seda yok.

Bilen yok mu arkadaşlar bu veledi nerede bulurum.

Anca bayram sonrası gelir diyorlar. İstanbul dışında tanıdık varsa onlardan sordurun.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Hiçbir yerde yok. Ben de aynı durumdayım ve cezaya düştüm. İstanbul'da zaten yok. İstanbul dışında da bayağı yere baktım, hiçbirinde yok. Plakayı kapatmayıp düzgün vatandaş olmanın cezası. Üç katı girdi.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Ben de 3 sene önce hiçbir yerde bulamamıştım. Nasıl bir sistemse halen daha yok diyor PTT müşteriye.

Aradım bankayı 15 lira fazlaydı kart fiyatı.
Mecbur tamam dedim aldım. Ertesi gün gönderdiler.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
120
İki gün önce 14.08.18 Tarihinde İzmit Başiskele merkez postanesinden aldım.İstanbul da Üsküdar,Kadıköy,Kozyatağı,Gebze...daha bir çok yerde sordum kalmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
12
- Çözüldü -

* Genel Bilgilendirme

Arkadaşlar kartlar problemli olduğu için PTT şubelerinde bulunmuyor. İstanbul dışı kartları da toplatıp dağıtmışlar. Şu an yeni kart basımı yapılacakmış. Muhtemelen 1 ay sürer diyorlar ama yine PTT Hgs bulmak eziyet.

Garanti bankası 6. HGS kapatmış. Başvuru almıyor sadece 1-2-3-4-5 sınıflar mevcut.
Finansbank da aynı şekilde 1-3-5 veriyormuş.
Akbank'ın çoğu şubesi yok diyor bulunmuyor.

Benim tek bulabildiğim yer İŞ Bankası oldu. Ataköy - Beşiktaş - Levent şubelerinde buldum. AMA İş bankasında bazı prosedürler var. Ben iş bankası müşterisi olmadığım için onlara maruz kaldım. İş bankasında VADESİZ TL + EK HESAP yada KREDİ KARTI kullanıcısı olmanız gerekiyor. Eğer müşterileri değilseniz başvuru alıyorlar ama genellikle anlık başvurular red ediliyor. İş bankasında Müşteri Temsilcisi Sevtap Hanım sağolsun çok ilgilendi. Ek hesap için İşcep onay vermiyordu. Fiziksel olarak işlem yapıp bir şekilde ek hesap açılışı yaptı ve HGS bağladı. Kendisine burdan da teşekkür ediyorum :) Başka hiçbir şubede ilgilenmediler valla yok deyip savurdular başlarından.

Bu arada 40 TL Kart ücreti ve 30 TL zorunlu yükleme bedeli alınıyor. Totalde 70 TL öpülüyorsunuz :)

Bulamadığım PTT'ler

Şişli,
Beşiktaş,
Levent,
Mecidiyeköy,
Gayrettepe,
Levent,
Okmeydanı,
Eyüp,
Ataköy,
Bakırköy,
Şirinevler,
Sirkeci,

Bunlara uğradım ama hiçbiri yok dedi. Küçük PTT'lerde zaten yok. Sadece Merkez PTT şubelerinde varmış. Onların da şuan anladığım kadarıyla elinde kalan tek tuk birkaçı hariç hiçbirinden temin edilemiyor. Bu arada şikayet başvurusu yapmıştım HGS ve PTT'ye 10 gündür kurumlar arasında birbirlerini gönderip duruyorlar şikayeti daha cevap veren olmadı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
PTT'yi, PTT'ye şikayet etmek mantıklı değil. Bimer, Cimer deneyin.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
22
Motosikleti
Kawasaki Eliminator, Yamaha X-max
Mahmutbey gişelerde vardır, gitmeden bir arayıp sorun. Ben de hiçbir yerde bulamayıp oradan almıştım.
 
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
2
Merhaba,

Sabahtan beri hgs arıyorum. Çamlıca gişeleri, birçok ptt merkezini ve birkaç Shell ve Opet istasyonunu aradım. Ya ulaşamadım ya da elimizde yok, bayramdan sonra gelir gibi cevaplar aldım. Garanti internet şubesinden de hgs kart başvurusu yapamadım. En son Qnb finansbank üzerinden başvurumu yaptım. Bakalım ne zaman gelecek. Kaçak geçeceğim 15 gün içinde gelir diye umuyorum.

Qnb finansbanktan çarşamba sipariş ettim. Gelmez diye düşünüyordum cuma günü elime ulaştı. Benim için de süpriz oldu :)
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
bulamayanlar acıbadem ptt yi de denesin ben ordan almıştım.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar bende de 6. sınıf kart var köprüden geçişler sisteme yansımış 3,5 tl düşmüş ama çamlıca gişeleri felan temden geçtiklerim düşmemiş ?
birde temi kullandığımızda ne kadar ödüyoruz bilgisi olan var mı?
 
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
91
Kadıköy rıhtımdaki büyük PTT yi deneyin, 10 günde bir hgs ogs hattını arayın, plaka sordurun çünkü ogs parası düşebiliyor. PTT için mobil hgs yi yükleyebilirsiniz ordan takip edip yükleme yapabiliyorsunuz.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
kadıköy ptt veya köprü üstündeki karayolları md. oradaki ptt'ye baktınız mı?
 
Katılım
27 Tem 2018
Mesajlar
160
Arkadaslar
HGS olan PTT biliyor musunuz?
Bulamiyorum hicbiryerde

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Cagri merkezini aradim, karayollarini aradim kesinlikle cevap ya da yardim yok. Diyorum ki cezaya dusecek gecislerim bunun icin nasil bir cozum oneriyorsunuz, bana hgs temin edebilecegim yerleri sayiyor. Oralarda yok diyorum hala ayni yerleri sayiyor.

Eger gecisten dolayi ceza yersem itiraz hakkim var mi?
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Arkadaslar
HGS olan PTT biliyor musunuz?
Bulamiyorum hicbiryerde

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Cagri merkezini aradim, karayollarini aradim kesinlikle cevap ya da yardim yok. Diyorum ki cezaya dusecek gecislerim bunun icin nasil bir cozum oneriyorsunuz, bana hgs temin edebilecegim yerleri sayiyor. Oralarda yok diyorum hala ayni yerleri sayiyor.

Eger gecisten dolayi ceza yersem itiraz hakkim var mi?

1. sınıf etiket alıp en azından cezadan kurtulun. 6. sınıf gelince iptal edip bakiyenizi aktarırsınız.
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
1. sınıf etiket alıp en azından cezadan kurtulun. 6. sınıf gelince iptal edip bakiyenizi aktarırsınız.

1. sınıf da vermiyorlar yasakmış. deminden beri gezmedigim ptt,banka kalmadi.yav arkadas en azindan bir iban versinler geçtiğimiz ucreti odeyelim ne salakca bir is arkadas
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst