Herşeyden önce yakıt deposunu tamamen doldurup bırakmanızı öneririm. Bu şekilde depo içerisinde korozyon ve paslanmayı engellersiniz.
Aküyü sökün ve şarj ettirin. Geldiğinizde motosiklete bağlamadan önce tekrar şarj ettirip ondan sonra motosikletinize bağlayın.
Motosikletinizin ön ve arka diskine kilit, janttan veya şaseden doğrudan zincir ile sağlam bir noktaya kilitleyin.
Lastik basınçlarınızı 10-15Psi fazla basın, böylelikle lastiklerinizin deformasyonu engellenecektir. Geri geldiğinizde lastik basınçlarını geri düşürmeyi unutmamak için gerekirse bir post it ile gösterge veya depo üzerine not bırakın. İmkanınız varsa motosikletin ön ve arka tekerleklerini havada kalacak şekilde sehpaya alın.
Motosikletinizin selesinin üzerini streç veya sele kılıfı ile iyice kapatın. Aksi halde geldiğinizde kedilerden ömür boyu nefret edersiniz. Daha sonrasında üzerine örtüp bağlayacağınız brandanın altından girip istemediğiniz bir çok anı bırakacaklardır.
Motosikletinizin üzerini branda veya sağlam bir naylon ile yere kadar kapatıp özellikle jant ve gövde altından bir iple bağlayın.
Motosikletiniz mümkün mertebe güvenli, üstü kapalı bir alanda olsun. İmkan varsa çevreden kolay görülebilir şekilde birden fazla açıdan kamera görecek bir noktada olsun.
Motosikletinizi temiz ve yıkanmış, tamamen kurumuş olarak bırakıp brandalayın. Böylelikle kaporta ve şaseyi de pastan ve çıkması zor lekelerden korumuş olursunuz.
Motosikletinizi kapatmadan önce ve sonra birkaç açıdan resim almayı ihmal etmeyin.