2 tane 4 silindirli modifiyeli busa bloğundan çıkmış bu kadar güç..
bence üreteceği gücü arttırmaktan ziyade bunu yere aktarırken oluşacak sorunşardan, daha yüksek hız stabilitesinde çıkabilecek sıkıntılardan çok az az geliştirme yapılıyordur..
Haklısın tabi Gökhan..:cat:
Zaten adamlar bu sistemi okasaya oturtabilmek için Hayabusa motoru üzerinde
bayağı bir değişiklikler yapmışlar..Birçok aktarma dişlisini, dişli kutusunu ve milleri
kendileri yapmış..:wiinkk:
Tabi amaç burda bağdan üzüm yemek, bağı kurutma değil..Ticari düşünmek gerekir bu rekor işine..
Yani her rekor kırmada hayli yüklü para alıyorlar..
Niye kaynağı kapatsınlar ki..
Öyle değil mi?
Bu arada videosunu buldum ve youtube'ye kendim de ekledim.

Buyrun rekoru izleyin..
[YT]oRBwzdgfk5Y[/YT]
.
Youtube'yi açamıyormusunuz?
Üzülmeyin..
Onunda çaresine baktık..

Hatta açamadığınız için kendinizi şanslı bile görebilirsiniz..

Niye mi?:wiinkk:
Çünki;
Aşağıdaki linke tıklayın ve dev ekran videosunu izleyin..

Linkte daha kaliteli görüntü ve daha uzun videosu var..
Youtube'ye eklediğim video hem kısa hemde görüntü kalitesiz.

ale:
Kalitesiz oluşu benden değil Youtube'nin kendisinden..:bounce:
Ruhuna işlemiş kalitesizlik bu şelepsiz Youtube'nin.
Aha
BURDAN İZLEYİN.:cherry:
Ya da
ŞURDAN DA OLUR yani..:wiinkk:
Olmadıysa
LiNK'e TIKLAYIN..:mrgreen:
Linki bulamadıysanız
BURAYA TIKLAYIN.