50cc yüksek güçlü

Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
8
merhabalar mondial 125rt kullanıcısıyım ancak ehliyet olayından dolayı 50cc ye dönmek istiyorum bildiğim birtek aprilla sr50 var 9 beygir gücünde bana 50cc olan kuvvetli motor önerebilirmisiniz hızı 90 olan enaz 6 hp gücünde varmı motor aprilla biraz tuzluya kaçıyor:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yapma Allah askına dostum bı 200 ytl ve 3 ay ıcın 50cc ye mı donuceksın sen bılırsın.Ama kendınde demıssın en ıyı 50cc lerden bırı bıde derbıde var 50cc racing oda baya ıyı suratıde dedıgınden fazla Derbi Gpr50 dı sanırsam.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
merhabalar mondial 125rt kullanıcısıyım ancak ehliyet olayından dolayı 50cc ye dönmek istiyorum bildiğim birtek aprilla sr50 var 9 beygir gücünde bana 50cc olan kuvvetli motor önerebilirmisiniz hızı 90 olan enaz 6 hp gücünde varmı motor aprilla biraz tuzluya kaçıyor:)

Birisi size 50 cc motor için ehliyet gerekmez mi dedi.:silent:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
8
dostlarım bilmiyorumki napıcam 50cc için a1 gerekiyormu ki yani b sınıfı ehliyeti ile olmuyor diilmi b var ama kanun daha çıkmadı çıkmıcakta kuvvetli bi 50cc daha makul olur diye düşünüyorum takasta yapabilsem olabilir ama tabi alıştık 125cc ye daha iyi bişi istiyorum açıkçası vergide yok hem o bakımdanda ideal
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
Yapma Allah askına dostum bı 200 ytl ve 3 ay ıcın 50cc ye mı donuceksın sen bılırsın.Ama kendınde demıssın en ıyı 50cc lerden bırı bıde derbıde var 50cc racing oda baya ıyı suratıde dedıgınden fazla Derbi Gpr50 dı sanırsam.

arkadaşın yaşı tutmuyodur belki:silent:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
B sınıfı sürücü belgesinin A1 ve A2 sınıfı araçları kullanması ile ilgili bir mevzuat değişikliği düşünülmüyor. seçim atmosferindeki meclis ve bakanlar kurulunu da düşünürsek en az 1 yıl içinde teklif gelir 2. yılında gündemde boşluk bulursa çıkar. B sınıfı sürücü belgesinin A sınıfı araçları kullanmasını sağlamak çok elzem bir sorun değil
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
8
ozaman ben şunu sorayım 50 cc için ehliyet gerekiyor dimi şimdi yoksa gerekmiyormu heryerden duyduğum gerekmediği konusunda idi ama sanırım gerekiyor öylemi
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Net bir bilgim yok ama bildigim kadarını paylaşim senle.

B ehliyeti ile 50cc ye kadar motor kullanılamıyor. Kullanılabilmesi için bir yasa cıkartacaklardı hatta bu yasa 125cc kadar olacaktı ama sonradan 50cc ye geri donduler, fakat bu yasa cıktımı çıkmadımı bilmiyorum, bunu bir araştır derim.

Ha birde 50cc motoru A1 ehliyeti ile kullanıyorsun (A2 de kullanabilir tabi)

Aprilla rs51 di sanırım 120km/s falan görüyormuş motor olarakda bunu bir araştır derim.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
8
Net bir bilgim yok ama bildigim kadarını paylaşim senle.

B ehliyeti ile 50cc ye kadar motor kullanılamıyor. Kullanılabilmesi için bir yasa cıkartacaklardı hatta bu yasa 125cc kadar olacaktı ama sonradan 50cc ye geri donduler, fakat bu yasa cıktımı çıkmadımı bilmiyorum, bunu bir araştır derim.

Ha birde 50cc motoru A1 ehliyeti ile kullanıyorsun (A2 de kullanabilir tabi)

Aprilla rs51 di sanırım 120km/s falan görüyormuş motor olarakda bunu bir araştır derim.

teşekkür ederim bi trafik polisine sorarım yaw görünce artık :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
eğer sürücü belgelerinde bu şekilde bir değişiklik olmuş olsa forumda tavan yapacak olan başlık o olurdu. sen A2 al gerisini boşver
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ekmek toplar gibi 49cc mobilet leri ehliyetsiz sürücü diye trafikten toplamazlardı.. bence a2 al a1 ide kullanıyor nasılsa.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ehliyetin olmadan 25 cc bile kullanamazsınnnnnnn!!!

etrafında tozu dumana katabilecegin arazi varsa sana tavsiyem bütçene uygun git bir çinli cross al ehliyet alana kadar onunla arazide tepin. hem iyi tecrübe olur. bu arada korumalarınıda takmayı unutma.

ehliyet zamanın geldiginde ise alırsın a2 ehliyeti bütçenin yettigide birde cadde motoru ohh:cherry:

emin ol en iyi yol bu...
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oyuncakmi:queen:
yaa biktim artik su 25 karakterden!!!!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst