50cc yüksek güçlü

Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
141
arkadasım al kafan rahat olsun motor keyf işi bunu aman yakalandım yakalanacam korkusu ıle yaşama
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
50 cc ye a2 eğliyet gerekiyo arkadasım...

b sınıfı ile süremezsin...

bu sene 1991ler aldı...

bana kalırsa 50 ccde today cok araştırdım ben aldım memnunum;) tavsiye ederim...
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
yeni motosiklet alacağına ehliyet kardeşim ne gerek var böyle düşüncelere değmez.sanki hiç motosiklet alıpta onu büyütmek istemeyen motorcu olur mu nasıl olsa bir gün alacaksın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst