500-700 Arası Telefon Önerisi

Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Merhaba arkadaşlar, yeni telefon almam gerek, fakat fazla da para vermek istemiyorum. Fotoğraf çekimi iyi olsun, sağlam olsun şarjı da çok kötü olmasın yeter. Telefonda internet ya da oyunla işim olmaz. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
15 mayıs Türkcell t60 ön sipariş fiyatı 799 tl olucak
Zte malı güzel telefon.Alabilirsen kaçırma derim
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Asus zenfone 5 kullanıyorum ben tam bir f/p ürünü 700 tl ye kamerasıda gayet güzel tek şarj sıkıntısı var oda oyun oynayıp internette takılırsan 1günde bir şarja takman gerekir artık bütün telefonlar zaten günde 1 kere şarj istiyor.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Asus zenfone 5 kullanıyorum ben tam bir f/p ürünü 700 tl ye kamerasıda gayet güzel tek şarj sıkıntısı var oda oyun oynayıp internette takılırsan 1günde bir şarja takman gerekir artık bütün telefonlar zaten günde 1 kere şarj istiyor.

Zenfone 5 düşündüğüm bi telefon. 8 gb olanı 640 TL. Fotoğraf çekimi nasıldır, oyun ve internet kullanmadan şarjı 2 gün gider mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

15 mayıs Türkcell t60 ön sipariş fiyatı 799 tl olucak
Zte malı güzel telefon.Alabilirsen kaçırma derim

Baktım güzel telefon fakat ön sipariş falan diyo anlamadım sonra mı gelecek, bi de daha yeni bir cihaz sorunlu çıkma ihtimali de var.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
galaxy s3 gibime geliyor. 4 yıl kullandım. ön sipariş ile aldım s3'ümü. tr ye ilk geldiğinde bende vardı. ve hala bozulmadı maşallahı var. öneririm.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Lumia 735 derim ben kendim kullanıyorum çok memnunum.Kamerası iyi şarjı yoğun kullanımda dahi 1 gün gidiyor.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Zenfone 5 düşündüğüm bi telefon. 8 gb olanı 640 TL. Fotoğraf çekimi nasıldır, oyun ve internet kullanmadan şarjı 2 gün gider mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------



Baktım güzel telefon fakat ön sipariş falan diyo anlamadım sonra mı gelecek, bi de daha yeni bir cihaz sorunlu çıkma ihtimali de var.

Zenfon 5 batarya performansı oldukça iyidir.
Fotoğrafları 2000 liralık modeller ile kıyaslanamaz ama ışık yeterli olduğunda fena değil. Panaromik çekim ve yüz tanıma var. Yakın çekimde oldukça hızlı ve iyi odaklama yapıyor. Video çekimi iyi. Tek hoşlanmadığım tarafı ses kaydında mikrofon kazancını sabit tutmayıp sese göre bir açıp bir kısması. GPS ve ekran ışığı yarı aktif kullanırsanız pilden hiç şikayetiniz olmaz..
Haldır haldır güncelleme çıkıyor, yüklediğim bütün aplikasyonları sorunsuz çalıştırdı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S4 zoom kullanıyorum. Boyut haricinde sikinti cekmedim :)
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
asus zenfone 5 kullanıyorum bende alalı daha 2 hafta oldu şimdi gelelim telefona bataryası kötü 1 gün bile yetmiyor yanında aletini taşıman lazım
yani batarya performansı falan iyi değil ne derseniz diyin daha 2 hafta oldu daha ileride ne oldur bilmiyorum ilk fırsatta değiştirmem lazım o yüzden.
kamerası bence çok güzel açık alanlarda falan muhteşem çekiyor ön kamerasını pek beğenmedim ama orta sınıf, yani kendi sınıfına göre oldukça iyidir.
menüsü falan çok iyi çok çabuk alışa bilirsin genel olarak batarya harici çok güzel.
özellikleri gene sınıfına göre baya iyi bence aklında varsa bu telefon alabilirsin genel olarak iyi yani bataryası falanda ayarlardan tasaruf moduydu galiba ayarlarsan iyi ola bilir parlaklığını kısarsam sorun çözülür diye düşünme zaten telefon en parlak modda bile o kadarda parlak değil.

Genel Olarak Çok İyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Android Ios WindowsPhone isletim sistemi ne olursa olsun o şarj sıkıntı abi. Tek çözüm yanında güç ünitesi taşıyacaksın :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Zenfone 5
Kullaniyorum 6 aydir.
Eger cok oyuncu falan degilsen batarya her turlu yetiyor. Yetmeyenler genelede cok kullaniyorlar telefonu.
Diger herseyiyle diger telefonlardan bayagi onde. Daha once samsung s.ericsson falan kullandim ama en icime sinen bu oldu. Nornal bir kullaniciyi her turlu tatmin eder. Benim gibi maille falan isiniz oluyorsa her turlu is goruyor.
Bir daha olsa bir daha alirim 5 i.
Zenfone 2 geliyor onu bekliyoruz heyeceanla :) alamam ama olduhunu bilmek guzEl 4 gb ram li bir telefonun
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
ikinci el bir iphone 5 tavsiye ederim.

Ben de aynisini dusunuyorum. Oyun ve internet kullanmadiktan sonra sarji 3 gun de gider. 2 yillik iphone 5'im var sabahtan %100 sarjla cikiyorum evden (saat 7.30) tum gun interneti kullanmaz ve oyun oynamazsam eve geldigimde (saat 16.00) sarji %80'in altinda olmuyo.
Kamerasi malum incelemeleri izlerseniz 8mplik kamerasinin cogu siralamada ustun geldigini gorebilirsiniz.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
GM Discovery bu konuda tek geçer, en çok satan telefondur , bundan kaynaklanan parça ve servis kolaylığı vardır ve arızası olmadığı anlaşılıyor, şimdiye kadar anlaşılırdı yoksa.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ocak 2014'te en iyi fiyat/performans yüzünden GM discovery satın almıştım. 1 sene kullanır çöpe atarım gerekirse diyordum, hiç bir sıkıntı yaşatmadığı gibi versiyon güncelledikten sonra performansı tamamen yeterli duruma geldi. Tavsiye ederim discovery 2 vb. alınabilir telefonlar
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
General Mobile 4G adında yeni bir model çıkardı. Fiyatı 699 TL olacak ve bir kaç güne satışa çıkacak diye biliyorum. 3-5 gün daha bekleyip incelemeleri izleyip karar verebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst