anlamadığım saatte 80-90 km ile giderken bi aksilik yaşandığında çin malları havaya uçacak diğerleri ne olacak. yani onları ne koruyacak. bence hava yastığı bile koruyamaz. bence burda iş tamamen kişinin kendi becerisi ve tercübesine kalmış. aksi haldi her iki motosiklettede sonuç kaçınılmaz.
demek istedigim şuydu...
çin motorlarında kalitesiz üretim yüzünden yolda her an başınıza birsey gelmesi muhtemeldir, gidon kırılması, tekerlek kopması, kayış kopması , dikiz aynasının yerinden cıkarak hızla sürücünün yüzüne çarpması sonucu yaşanan panikleme vs vs
bunlar burada olan bir cok arkadasın başına gelmiş hadiselerdir.
yoksa herhangi bir motorla yapılmıs kazanın sonucları benzerdir. ama kazaya sebep verecek kadar kalitesiz bir motora asla binmem, onuda belirtmek isterim.