Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Ara 2005
- Mesajlar
- 13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlarrrrrrr
benim el alçıda olunca ben mouse bile tutamıyorummmm beni komplex e sokmayın yaaaa .beni sevmiyomusunuzzzz da benim yapamıcam konuda herkes kendi performansını söylüyorrrrr
))
neyapim bende sol elle denedim 15 dakkada anca mouse tuttummm oleyyyyy
sanırım öbür 15 dakkadada bikere tıklalarım hayırlısıyla
benim el alçıda olunca ben mouse bile tutamıyorummmm beni komplex e sokmayın yaaaa .beni sevmiyomusunuzzzz da benim yapamıcam konuda herkes kendi performansını söylüyorrrrr
neyapim bende sol elle denedim 15 dakkada anca mouse tuttummm oleyyyyy
sanırım öbür 15 dakkadada bikere tıklalarım hayırlısıyla