5 KM'de Honda 125 Ace Kaçırma

Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
450
HERKESE SELAMLAR. MOTORU SALI GÜNÜ HONDA ESENGÜLDEN SIFIR OLARAK TESLİM ALIP EVE GETİRDİK. VİTESLİYE GEÇİŞ İÇİN ALMIŞTIK ANCAK SCOOTERA DEVAM KARARI ALDIK. BU YÜZDEN SATIYORUZ. ŞUAN GARAJDA YENİ SAHİBİNİ BEKLİYOR. PLAKA RUHSAT ÜCRETİ ÖDEMEDEN SIFIR MOTOSİKLET ŞANSI. AYRİYETEN KORUMA DEMİRİ TAKTIRDIK.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-tur-attik-satiyoruz-5-km-de-162153763/detay
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst