- Katılım
- 17 Ara 2010
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. başlıkta yazdığım gibi sizden tavsiye istiyorum. sıfır alacağım. 2 el tavsiyesi istemiyorum.
aracımı satıp alacağım için motor benim elim ayağım olacak. aksesuar(turing cam topcase vb takıp) yaz kış binmeyi düşünüyorum
(motor tecrübem var)
Aklımdaki modeller:
Bajaj Pulsar 150 NS---17 hp olması cezbediyor. tasarımı güzel.aksesuar bakımından zengin. yeni çıkan bir model olduğu için hakkında pek bilgi yok. titreşim durumu nasıldır acaba? bir de pulsar 200'de sorun yaşayan da var yaşamayan da (stop etme,denge sensörü zırıltısı,gaz yememe vb). üretim standardı yok gibi geldi ama bilemedim şimdi :silent: discover 125st test ettiğimde gaz açarken yığılma vardı alet boğuluyordu resmen!
r:
TVS Apache---güçlü motor ve gaz tepkisi iyi deniyor. az yakıyormuş. 4390 tl'ye malum sitede sıfır eski kasa var. titreşim beni bozar mı bilemiyorum. eski kasa mı daha iyi yeni kasa mı?
Haojue 135-150---pek kullananı yok sanırım. titreşim yok deniyor. aksesuar/parça durumunu bilmiyorum.kaliteli bir çinli imiş.:santa:
Lifan KP 150---su soğutma daha iyi olur mu sanki sürekli kullanım için? yakışıklı kaslı alet ama lifan??? :silent:
Honda CBF 150---bol aksesuar/yedek parça. nispeten zayıf motor. tasarımı eskidi ama honda olması güven veriyor. yağ yakması problem? herkeste yağ yakar mı acaba? zırt pırt yağ eklemek istemem doğrusu. parasını hak etmese de 22 ayar altın deniyor :cat:
YBR al demeyin lütfen hiç sevemedim kendisini
dediğim gibi sıfır alıp rodajını yapmak istiyorum. aşağıda linkini verdiğim adımları harfiyen uygulamayı düşünüyorum...belki fantezi olacak ama olsun
l:
www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
yardım ve yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
aracımı satıp alacağım için motor benim elim ayağım olacak. aksesuar(turing cam topcase vb takıp) yaz kış binmeyi düşünüyorum
(motor tecrübem var)
Aklımdaki modeller:
Bajaj Pulsar 150 NS---17 hp olması cezbediyor. tasarımı güzel.aksesuar bakımından zengin. yeni çıkan bir model olduğu için hakkında pek bilgi yok. titreşim durumu nasıldır acaba? bir de pulsar 200'de sorun yaşayan da var yaşamayan da (stop etme,denge sensörü zırıltısı,gaz yememe vb). üretim standardı yok gibi geldi ama bilemedim şimdi :silent: discover 125st test ettiğimde gaz açarken yığılma vardı alet boğuluyordu resmen!
TVS Apache---güçlü motor ve gaz tepkisi iyi deniyor. az yakıyormuş. 4390 tl'ye malum sitede sıfır eski kasa var. titreşim beni bozar mı bilemiyorum. eski kasa mı daha iyi yeni kasa mı?
Haojue 135-150---pek kullananı yok sanırım. titreşim yok deniyor. aksesuar/parça durumunu bilmiyorum.kaliteli bir çinli imiş.:santa:
Lifan KP 150---su soğutma daha iyi olur mu sanki sürekli kullanım için? yakışıklı kaslı alet ama lifan??? :silent:
Honda CBF 150---bol aksesuar/yedek parça. nispeten zayıf motor. tasarımı eskidi ama honda olması güven veriyor. yağ yakması problem? herkeste yağ yakar mı acaba? zırt pırt yağ eklemek istemem doğrusu. parasını hak etmese de 22 ayar altın deniyor :cat:
YBR al demeyin lütfen hiç sevemedim kendisini
dediğim gibi sıfır alıp rodajını yapmak istiyorum. aşağıda linkini verdiğim adımları harfiyen uygulamayı düşünüyorum...belki fantezi olacak ama olsun
www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
yardım ve yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme: