- Katılım
- 11 May 2014
- Mesajlar
- 645
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
Şubat 2017de satın aldığım deri ceketimi ihtiyaç fazlası olduğu için satıyorum.
Herhangi bir deformasyon söz konusu değil.
Bir defa bakımı yapıldı.
Şu an en kirli şekilde yeni sahibini bekliyor. ( XL Beden )
700 TL
5531905170
Şubat 2017de satın aldığım deri ceketimi ihtiyaç fazlası olduğu için satıyorum.
Herhangi bir deformasyon söz konusu değil.
Bir defa bakımı yapıldı.
Şu an en kirli şekilde yeni sahibini bekliyor. ( XL Beden )
700 TL
5531905170