480p'de Uzun Süre Güzel Çekim Yapan Kask Kameraları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eken,Gopro,Sony,,Sjcam,Xiaomi bu markalardan en iyi hangisi 480p'de uzun süre güzel çekim yapıyor ?
neden 480p diye soracak olursanız video boyutu büyük olmasın kalite arttıkça batarya çabuk biter şimdiki kameralar 480p'de bile güzel kayıt yapıyor
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Paran varsa yancikda ..... Oynar ..... Da
Diye laf vardir.
Kisacasi ne kadar butcen oldugu onemli.Xiaomi iyidir.Yedek batarsa 10 12 dolar .Yedeklersin kafana gore cekersin
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Sjcam var bende 720p bile o kadar kaliteli değil.480p ne kadar iyi olur bilemem.Belki çok düşük çözünürlükte.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Midland XTC 100 bu konuda gayet iyi.
ab73558c8c31c4b6815b711fc34c64ff.jpg

Kalem pille çalışıyor. Şarj edilebilir kalem pil yanımda bolca bulunduruyorum. 1 saatlik çekim 2 GB yer tutuyor. 32 GB hafıza 1 haftada ancak doluyor. Yeni kamera almama rağmen midland'dan vazgeçemedim. Görüntü 720p kalite aşağıdaki gibi;
https://youtu.be/ISim3ciredE
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst