4500TL'ye En Kral Motosiklet Tavsiyesi

Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
İyi günler arkadaşlar motosiklet piyasasına biraz hakim birisiyim diğer motorlara değinmeden tavsiye ettiğim motorları yazacağım.
İki tipte motosiklet var birisi Asya Swift170R diğeri Asya as Elegant 150 ikisininde motor bloğu aynı 170cc ön disk arka kampana 16lt yakıt deposu özellikleri standart asya swift 170r bence 4500tlye alınabilecek en iyi 0 motosiklet. Dijital Göstergede tripmetre,benzin ikaz,yakıt çubuğu,uzun kısa göstergesi, devir göstergesi vs. bulunmakta motosiklet balansörlü olduğundan mukabil titreşim yok denilebilecek kadar az tecrübe edindiğim kadarıyla uzun yol için mükemmel bir motosiklet motor kısmında bugüne denk hiçbir arıza vermedi 15bin kilometredeyim ayrıca motosiklet üstten eksantrikli uzun yolda yorgunluk yapmıyor ayrıca muhteşem bir torku var ön tekeri gazla vites 2 de şahlandırabilirsiniz top speed 135kmh normal şartlarda yani muadilleri zone180 pulsar 150 vs. 6500 7500tl civarında iken 4500tl ye aynı sınıfta hatta daha da üstün bir motosiklet satın alıyorsunuz.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Güç ve hız severlere tavsiye ediyorum evden işe işten eve gidecekseniz cb veya discover de alabilirsiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asya çin malı ne yapacağı belli olmaz.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
15bin kilometre sürdüm ne yapıp yapmadığını zaten size edindiğim tecrübelerle belirttim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15bin kilometre sürdüm ne yapıp yapmadığını zaten size edindiğim tecrübelerle belirttim

sen 15 bin sürdüm diyosun ama ben 4bine gelmeden ne arızalar çıkardı diyen bi sürü formda yazı okudum.(Çin malı için)Ayrıca cbf ybr 70-80 bin km sürüyolarlar.Motosiklet ilk önce sağlam olacak sadece hız yapıyor diye motosiklet alınmaz hız yapanda eninde sonunda kaza yapar.Moto jp deki adamlar bile ne kazalar yapıyolar...
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Türk motosikletçilerin mantığı adam çin malı alıyor nasılsa patlayacak deyip yağını geç koyuyor kullanmasını bilmiyor devirini aldırmıyor sonra çin malı diyor tam aksine de honda yamaha alan adam bir zarar gelmesin diye motoru hiç zorlamıyor gözü gibi bakıyor bakımını düzgün yapıyor ne kadar itiraz etsenizde öyle çok samimi söylüyorum size benim 15bin kilometreye kadar başıma gelen tek sorun konjektör arızalandı ve dijital ibrenin beyni yandı tek sorun bu iyi forumlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam alacağınız motor Haojue Da 135 S iyice araştırın. Hak verecekseniz bana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst