pek umudum yok ama inşallah bulana 3 bin tl verecem

)))
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
polis zaten bu durum karşısında çok umursamaz üstüne bi bardak su iç havalarında ben nelere kimlere başvuru yaptıysamda sonuç alamadım 2 3bin ide gözden çıkarttım ama malesef bir ihtimal bazı durumlarda motor biryerde olurda bulunursa otoparka çekilir orada da bir müddet kaldıktan sonra yüklü bir otopark faturası ile geri dönüş olurmuş tek umudum bu birde okmeydanı çeşme durağında bir çete yada grup motorsiklet çalar duyumu aldık ne kadar doğru yanlış ama ondan da bir sonuç alamadım . mağdur kaldık daha borcu bitmemişti motorun ateş düştüğü yeri yakar demişler motoru çalınan herkeze geçmiş olsun.