41 TV 409 HONDA PCX MOTORSİKLETİM ÇALINTI

Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar biraz geç oldu ama 11 şubat 2014 tarihinde benimde beyaz 2012 honda pcx motorsikletim halıcıoğlu bölgesinden çalındı

 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
19
pek umudum yok ama inşallah bulana 3 bin tl verecem :))))

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

polis zaten bu durum karşısında çok umursamaz üstüne bi bardak su iç havalarında ben nelere kimlere başvuru yaptıysamda sonuç alamadım 2 3bin ide gözden çıkarttım ama malesef bir ihtimal bazı durumlarda motor biryerde olurda bulunursa otoparka çekilir orada da bir müddet kaldıktan sonra yüklü bir otopark faturası ile geri dönüş olurmuş tek umudum bu birde okmeydanı çeşme durağında bir çete yada grup motorsiklet çalar duyumu aldık ne kadar doğru yanlış ama ondan da bir sonuç alamadım . mağdur kaldık daha borcu bitmemişti motorun ateş düştüğü yeri yakar demişler motoru çalınan herkeze geçmiş olsun.
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Geçmiş olsun kardeşim,en kısa sürede motoruna kavuşursun inşallah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst