400cc ve üzeri motorların gereksiz olması sorunu.

Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
323
ben de bu muhabbeti anlamiyorum. sana gore mantiksizsa almazsin olur biter sanane milletin altindaki motordan!!!
ben senin dusunce kalibina gore dusunmek zorunda degilim. eger buyuk cc motor aliyorsam benim de kendi hesabim kitabim vardir. merak etme herkes kendisini en az senin kadar dusunuyor.
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motor fiyatları arttıkça yüzde 20 gümrük vergisiyle birlikte 400cc üstü almak zorlasıcak gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst