4000-5000 tl arası bütçem var beyler

Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
5
Beyler Apache RTR 150 düşünüyorum boyum 1.78 civarı kilom 70 iyi gidermi kaç basar,daha iyi kaliteli makul bildiğiniz aynı zamanda düşük km li olan naked sport tarzı varmı önerebilirmisiniz ???
Birde eyer bu tarz motorunuz varsa + larını,- lerini motorunuzla birlikte bahsedermisiniz. Aklımda kalıcı bir fikir olmasını istiyorum.
:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin için en iyisi 5 19 polini
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
5
derdin ne adam akıllı öneri yapamıyor
musun ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

sizden öneri isteyende suç
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gel barışalım

dogum-gununde-nasil-cicek-gonderilir-7887435_x_5274_o.jpg
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Ben de güzel Türkçe kullanılmasından yanayım ancak bu arkadaşımız bu yaşa kadar bu şekilde geldiyse, birileri uyardı diye de Türkçe'sini düzeltmez. Yaştan kastım en az 17-18 yaşında olan bu arkadaşımız devletin zorunlu eğitimden geçmiştir. "Eyer" bu arkadaş bu haldeyse sıkıntı onda değil eğitim sistemindedir. O yüzden grammar nazi olmanın da bir sınırı var bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Ben de güzel Türkçe kullanılmasından yanayım ancak bu arkadaşımız bu yaşa kadar bu şekilde geldiyse, birileri uyardı diye de Türkçe'sini düzeltmez. Yaştan kastım en az 17-18 yaşında olan bu arkadaşımız devletin zorunlu eğitimden geçmiştir. "Eyer" bu arkadaş bu haldeyse sıkıntı onda değil eğitim sistemindedir. O yüzden grammar nazi olmanın da bir sınırı var bence.

Bahsettiğin motorla ilgili bilgim olmadığından öneride bulunamıyorum. Ancak senin yerinde olsaydım ybr veya cbf bakardım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de güzel Türkçe kullanılmasından yanayım ancak bu arkadaşımız bu yaşa kadar bu şekilde geldiyse, birileri uyardı diye de Türkçe'sini düzeltmez. Yaştan kastım en az 17-18 yaşında olan bu arkadaşımız devletin zorunlu eğitimden geçmiştir. "Eyer" bu arkadaş bu haldeyse sıkıntı onda değil eğitim sistemindedir. O yüzden grammar nazi olmanın da bir sınırı var bence.

Öyle değil, olmamalı. Örneğin benim babam okuyamamış. Maddi imkansızlıklar yüzünden ilkokula 9 yaşında gidip orta ikiden terk etmiş. Ama Hulki Cevizoğlu hastalanıp programa gelemese bizimki idare eder.

İnsan kendini eğitmeli.
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
366
Olay "nazilik" değil.

1.MT Forumları Genel Kuralları

1.2. Forum Kullanımı

1.2.28. Konu başlık ve içeriğinin anlaşılabilir bir dille, imla kurallarına ve Türkçe karakterlere dikkat edilerek yazılması, yanlış anlaşılmalara mahal verilmesini engelleyeceği gibi, diğer üyeler tarafından da daha kolay anlaşılmasını sağlayacaktır.

MT Forumlarına üye olan herkes bu şartları kabul etmiş sayılır.

http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/announcements.html
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
5
beyler yazılanı elli kere okudum neresinde sıkıntı var ? konuyu çok saptırdınız !!
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
231
Kardeşim ilk motorum 2014 Apache rtr 20.500 km kullandım benim hatam haricinde bana bi zararı dokunmadı rodaj döneminde fazla abanma abanirsan gider 155. Kmh gordum ben rodajdayken ama sen öyle yapma şimdi 130 civarlarında gidiyor hiç sıkıntı yapmaz gidişi duruşu tipi sınıfına gore mükemmeldir. Hiç düşünme al derim
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
5
ybr'ye ve cbf'ye baktım hem bütçemi aşıyor hemde 4000-5000 tl civarı olanlar kuriyeci motoru çok km'li yakında dökülecek tipten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

teşekkür ederim 10.000 km den sonra motorun sıkıntı vermeye başladı mı? çünkü bende alırsam uzun süre kullanmayı düşünüyorum Allah nasip ederse.
 
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
151
kardeşim tvs apache almanı oneririm guzel motor bendede var satıyorum temiz dosta gidecek motor sıfırından farkı kilometresi hic tamir gormedi anahtar degmedi yagını bakımını kendim yapıyorum servisine goturmuyorum ozenle binilmis kullanılmıs bi motor 2. el almayı dusunuyosan hosuna giderse satarız
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
beyler üzerine gidilecek kadar fazla bozuk değil türkçesi biraz ayıp ediyorsunuz.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
8
Merhabalar günde 150km gitmek için bir motor önerisi verebilir misiniz? Az yakması ve çok arıza vermemesi önemli, birde 100kmde kaç litre yakar onuda belirtir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst