40 Binde NS160 Alınır mı?

Katılım
18 May 2024
Mesajlar
33
2020 Model ABS li NS160 turuncu göstergeli euro3 oluyor sanırım. scooterden 50CC den sonra ilk defa geçiş yapacağım vitesliye.
Tanıdığımdan alacağım ve bana yazdıkları şöyle:
Ön lastik değişmesi lazım alırsan yag ve zincir bakımı yaparsın başka masrafın yok. Ön çamurlukta keyfine göre değiştirebilirsin.

Öğrenci olduğum için minimum masraflı bir motora ihtiyacım var daha önceden yağ atması var dedi ama yaptırmış usta da sürmeye devam et sorun yok demiş.
Viteslerde sorun yok 5. ayda muayenesi var ve yaklaşan bakımı var.

Ek olarak yarın motora bakmaya gideceğim 2 vitesde dip gaz yapıp tepkisini ve gidişini kontrol edeceğim.

Bu fiyatlara 10 bin km de drift L var çinli de almak istemiyorum 1.5 yılda çinli motorumu satabildim.
 
Katılım
25 Haz 2024
Mesajlar
80
Imkanınız varsa ekspere sokmadan almayın. Hatta satıcıya belirtin dediklerinin dışında birsey çıkarsa eksperi o odesin. Cıkmassa siz odersiniz
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
988
2020 Model ABS li NS160 turuncu göstergeli euro3 oluyor sanırım. scooterden 50CC den sonra ilk defa geçiş yapacağım vitesliye.
Tanıdığımdan alacağım ve bana yazdıkları şöyle:
Ön lastik değişmesi lazım alırsan yag ve zincir bakımı yaparsın başka masrafın yok. Ön çamurlukta keyfine göre değiştirebilirsin.

Öğrenci olduğum için minimum masraflı bir motora ihtiyacım var daha önceden yağ atması var dedi ama yaptırmış usta da sürmeye devam et sorun yok demiş.
Viteslerde sorun yok 5. ayda muayenesi var ve yaklaşan bakımı var.

Ek olarak yarın motora bakmaya gideceğim 2 vitesde dip gaz yapıp tepkisini ve gidişini kontrol edeceğim.

Bu fiyatlara 10 bin km de drift L var çinli de almak istemiyorum 1.5 yılda çinli motorumu satabildim.
ha sen çinliyle hintliyi farklı olacak zannediyorsun :cry:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
1,416
Daha temizlerine maddi açıdan çıkamıyorsun ama buda riskli.
Masraf yapınca yine aynı yola çıkacak.
İyice baktırmadan motoru göstermeden alma pişman olursun.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
784
2020 Model ABS li NS160 turuncu göstergeli euro3 oluyor sanırım. scooterden 50CC den sonra ilk defa geçiş yapacağım vitesliye.
Tanıdığımdan alacağım ve bana yazdıkları şöyle:
Ön lastik değişmesi lazım alırsan yag ve zincir bakımı yaparsın başka masrafın yok. Ön çamurlukta keyfine göre değiştirebilirsin.

Öğrenci olduğum için minimum masraflı bir motora ihtiyacım var daha önceden yağ atması var dedi ama yaptırmış usta da sürmeye devam et sorun yok demiş.
Viteslerde sorun yok 5. ayda muayenesi var ve yaklaşan bakımı var.

Ek olarak yarın motora bakmaya gideceğim 2 vitesde dip gaz yapıp tepkisini ve gidişini kontrol edeceğim.

Bu fiyatlara 10 bin km de drift L var çinli de almak istemiyorum 1.5 yılda çinli motorumu satabildim.
NS160 çok tutulmuyor benim bildiğim . Zincir , muayene , yağ , balata vs. derken zaten 80 85bin paranız çıkıcak cebinizden . https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-acil-satilik-tvs-apche-rtr-200-1224020373/detay Bu motosikletler şu sıralar gözümde ki en iyi fiyat performans motosikletlerden. Şurdan yağ atması burdan şuyu var diye motosikletleri tanıdık diye almayın
 
Katılım
18 May 2024
Mesajlar
33
NS160 çok tutulmuyor benim bildiğim . Zincir , muayene , yağ , balata vs. derken zaten 80 85bin paranız çıkıcak cebinizden . https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-acil-satilik-tvs-apche-rtr-200-1224020373/detay Bu motosikletler şu sıralar gözümde ki en iyi fiyat performans motosikletlerden. Şurdan yağ atması burdan şuyu var diye motosikletleri tanıdık diye almayın
Alınmaz. Net.

Söyle böyle vs. gerek yok konusmaya.
Ben 1 yıllık 10k kmde dominar 400ü satamadım. Yok parasına takasta gitti. Elimden çıkardım kurtuldum dedim. Yani şans işi biraz ama piyasası hareketli değil. Çinden pek farkı yok açıkçası.
Arkadaşlar motora bu sabah baktım motorun yağ kapağını çıkardım rölantide beklettim ve kapağı fırlattı motor. Düşürmedi bakın fırlattı üstüne 40 Binde değil 80Bindeymiş motor yağ da damlatıyordu. Kısaca elimde kalacaktı çok şükür fark ettim.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
3,958
Arkadaşlar motora bu sabah baktım motorun yağ kapağını çıkardım rölantide beklettim ve kapağı fırlattı motor. Düşürmedi bakın fırlattı üstüne 40 Binde değil 80Bindeymiş motor yağ da damlatıyordu. Kısaca elimde kalacaktı çok şükür fark ettim.
Motosikletlerde arabalarda olduğu gibi yağ kapağı testini doğru bulmuyorum çünkü karter yapıları ve bir çok aksam farklı yapıda. Eğer kompresyon kaçağı varsa illaki motor içinde basınç oluşturacak ve hava filtresinde yağ görülecektir. Karterin tam ortasından ve silindirin alt kısmından yağ kaçağı olmadığı sürece kaçakların giderilmesi basittir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst