40-50 km süratte ön tekerlek dikey harekete geçiyor ???

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Evet sorun başlıktaki gibi. 40-50 km süratte ön tekerim sanki amortisör çalışıyomuş gibi düz zemin üzerinde olmama rağmen salınıma giriyo. hız biraz yükselip 60 ı geçince bu hareket ortadan kalkıyo. neden olabilir acaba ?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Ön disk sürtüyo olabilir,sürttüğü yerde frenleme yapar amortisör devreye girer.Hızlı giderkende zaten yükleniyosun motora disk misk dinlemez döndürür valla
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Evet sorun başlıktaki gibi. 40-50 km süratte ön tekerim sanki amortisör çalışıyomuş gibi düz zemin üzerinde olmama rağmen salınıma giriyo. hız biraz yükselip 60 ı geçince bu hareket ortadan kalkıyo. neden olabilir acaba ?

cant eyri ve balanslı olunca o sorun meydana gelir geçmiş olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet sen jant ın balansına bi bak
olmassa diskin balansına
oda yemezse jant göbeğine
yani kısasca servise:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ön bilyalarına baktır.....Bir tanesi dağılmış olabilir.....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
cantın eğri arkadaşım benimde başımda aynı olay vardı canta akort ayarı yaptık herşey yoluna girdi :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
teşekkürler arkadaşlar, motor yeni olduğu için hiç aklıka gelmemişti jant. bugün baktırayım kısmetse...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst