40-45.000 TL Aralığında, Super Sport Tavsiye

Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
23
Arkadaşlar bir sorum var. Kesin bilgiye sahip olan var mı?
2012 848 evo corsa se full paket quick shifter var kesin biliyorum. Traction control de var diye biliyorum ama kesin bilgi veren olursa sevinirim.
 
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar. Motoru aldım Ankara'dan İstanbul'a geldim. İlk izlenimler...

İki silindirin derin sesi gayet iyi zaten üzerinde akrapovic var.

Düşük devirlerden itibaren iyi tork yakalıyor tabiki 7 den sonra çok daha güçlü bir Torku var.

Frenler harika mono brembo var önde.

Çekiş kontrol 8 seviyeden 4 te kullanıyorum şu an. Müdahaleleri gayet iyi ve yerinde.

Çok zorlamadim 0-200 takribi 8-10 sn sanırım. Viraj istikrarı, aerodinamik yapısı oldukça iyi göründü bana.

Kısacası ss konforsuzlugu dışında ben gayet beğendim. Duruşunu, görünüşünü zaten anlatmıyorum italyanlar bu işi biliyor:)
 
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
78
Hayırlı olsun. Kazasız belasız günlerde kullanın.
Araç hakkında bilgi verirseniz çok daha güzel olur.
Fiyat,km vs...
 
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
23
9dd60dd9_3449_4fd0_853e_be713dd11ca1.jpg


Araç 20.000km'de, hiç kazası yok bakımlar dışında anahtar değmemiş.
2012 model 848 evo corsa se - 35.000TL'ye aldım.
Bildiğim kadarıyla standart evo 848'e ek olarak çekiş kontrol, gidon amortisörü, quick shifter, ohlins rear shock var.
Frenleri tekrar edeyim, 15000 km fazer kullandıktan sonra, hiç frensiz kullanmışım ben dedim fazer için. 330mm disk var.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
https://image.ibb.co/c1Nroy/9dd60dd9_3449_4fd0_853e_be713dd11ca1.jpg

Araç 20.000km'de, hiç kazası yok bakımlar dışında anahtar değmemiş.
2012 model 848 evo corsa se - 35.000TL'ye aldım.
Bildiğim kadarıyla standart evo 848'e ek olarak çekiş kontrol, gidon amortisörü, quick shifter, ohlins rear shock var.
Frenleri tekrar edeyim, 15000 km fazer kullandıktan sonra, hiç frensiz kullanmışım ben dedim fazer için. 330mm disk var.

Hocam hayırlı olsun. her ne kadar rahatsız olsa da hayatım boyunca yaptığım en rahat uzun yolu ducati ile yaptım ben. (Hayatım boyunca sadece bir defa ducati kullandım. O da uzun yol)
 
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
23
Ducati biraz takıntılı bu şase konusunda sanırım:) 1299 panigale'de hiç şase yok herşey motor bloğuna bağlı. Mümkün mertebe hafifletmeye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst