4 silindirin var mı; 4 çocuğun var :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
600 F karbiratörlü olduğu için çok yakar 1400 cc motorlu bir araba bile çok daha az yakıyor benim arkadaşımda grende punto enjeksiyonlu 1,4 var 180-190 bin yakıyo kilometreye 600 F 400-500 bin yakıyordur heralde en azından arada çok uçurum var büyük cc almak neysede kullanmak için bütçenizin sağlam olması lazım helede racing motor ise çok fazla devir çeviriyolar çok daha fazla benzin yakıyolar onca beygiri doyurmak zor Tork yüksek makineler daha az benzin yakar çünki birazdaha az devir çevirir şu motosiklet motorlarında bir devrim olmalı artık enjeksiyonda koydular ama yine fazla dizeller çıkacakmış bakalım bekleyelim olmazsa dizel HONDA 600 RR alırız onu bekliyom zaten ben :cherry:

2006 600F enjeksiyonlu, ortalama kullanımda 250 ykr civarı yakıyor, agresif kullanımda 300' ü geçiyor, bir de karbüratörlüsünü düşünemiyorum.:)
Aslında yeni nesil 4 silindir 600'lüklerin hemen hemen hepsi aynı ortalamada yakıt tüketiyor.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Ben ciddi ciddi Honda Today almayı düşünüyorum. Hem vergisi yok hem de en az yakan motosiklet...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Litresi 3,5 ytl. olan benzine nasıl ucuz diyebiliyorsunuz anlamıyorum...

Bunun 2 ytl'si devlete vergi olarak ödeniyor... devlet vergi sistemini düzeltmediği sürece acısını hep bizden çıkartacak...

dostum zaten satacak biryerde kalmadı naapsınlar aldıgımız nefese bile gergi gelir bu gidişle nah şuraya yazıyorum nasıl edsekde vatandaşın kazandıgı üç kuruşu ellerinden alsak diye düşünen bir zihniyeti kınıyorum:farao:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Kawasaki Er6n yakıt konusunda daha cimri ve CBR 600F ten daha fazla tork üretiyor. Aynı zamanda şehir içi kullanım içinde çok uygun. Yakıt tüketimi ve hp olarak orta kıvamda. Böyle bir makine alternatif düşünülebilir. Ses isteyenlere birşey diyemem. :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dostum zaten satacak biryerde kalmadı naapsınlar aldıgımız nefese bile gergi gelir bu gidişle nah şuraya yazıyorum nasıl edsekde vatandaşın kazandıgı üç kuruşu ellerinden alsak diye düşünen bir zihniyeti kınıyorum:farao:



+1:cat:

Ö.Z.€.R;1116426' Alıntı:
Kawasaki Er6n yakıt konusunda daha cimri ve CBR 600F ten daha fazla tork üretiyor. Aynı zamanda şehir içi kullanım içinde çok uygun. Yakıt tüketimi ve hp olarak orta kıvamda. Böyle bir makine alternatif düşünülebilir. Ses isteyenlere birşey diyemem. :)


Saydığın nitelikleriyle, benim de kafamda hep olan bir motordur. Çift silindir ve enjeksiyonlu olması avantaj, 72 hp bildiğim kadarıyla.
Ya böyle bir motor alınacak ya da 4 silindir ara ara kullanılıp hakkı verilecek, artı olarak küçük bir motorla da günlük kullanım işleri karşılanacak.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Saydığın nitelikleriyle, benim de kafamda hep olan bir motordur. Çift silindir ve enjeksiyonlu olması avantaj, 72 hp bildiğim kadarıyla.
Ya böyle bir motor alınacak ya da 4 silindir ara ara kullanılıp hakkı verilecek, artı olarak küçük bir motorla da günlük kullanım işleri karşılanacak.

Doğru diyorsun.

Bak birde şöyle düşün, 600cc 4 silindirli makineler çok yüksek devirle çalışırlar ve ortalama 60-65 arası tork üretirler. Bugün 1000cc lik bir makineyle 600cc makinenin, aynı yolda, aynı hızlarda yaktıkları yakıt tüketimi hemen hemen aynı oluyor. Bunun sebebi; 1000cc lik makine daha az devirle daha yüksek tork üretebiliyor. Bu da aynı yakıtla daha fazla güç demek.

Ya 1000cc lik bir makine kullanacaksın yada ER6n :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ö.Z.€.R;1116437' Alıntı:
Doğru diyorsun.

Bak birde şöyle düşün, 600cc 4 silindirli makineler çok yüksek devirle çalışırlar ve ortalama 60-65 arası tork üretirler. Bugün 1000cc lik bir makineyle 600cc makinenin, aynı yolda, aynı hızlarda yaktıkları yakıt tüketimi hemen hemen aynı oluyor. Bunun sebebi; 1000cc lik makine daha az devirle daha yüksek tork üretebiliyor. Bu da aynı yakıtla daha fazla güç demek.

Ya 1000cc lik bir makine kullanacaksın yada ER6n :p


Vergisi düşük, ben 600' lük alayım:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
gene benzin muhabbeti :mrgreen:

benzin muhabbeti devletin cebini sever bizim çenemizi.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
LFT06 Türkiye petrol kralıdır, zam geliyor derse geliyordun Türkiyede adamın 15 tane benzin istasyonu var, seviniyor benzine zam geldfimi biz ağlıyoruz. pompaya çeşme diyenler utansın :farao: :queen:

istasyoncu neden sevinsin istasyonun kârı artıyor mu sanıyorsun, yine aynı litrede kazandıgı parayı kazanıyor zamlar hep devletin btcesine gidiyor. yani istasyon için benzin 2 ytl olsa daha cok sevinir emin ol
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
istasyoncu neden sevinsin istasyonun kârı artıyor mu sanıyorsun, yine aynı litrede kazandıgı parayı kazanıyor zamlar hep devletin btcesine gidiyor. yani istasyon için benzin 1 ytl olsa daha cok sevinir emin ol

eğer tankını doldurduysa neden sevınmesın 30 ton duran benzınıne bı anda 40 kurus zam demek ne demek bılıyormusun örnek olarak :cyclopsan
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
beyler istasyon kısmını bilemem de bu konunu ardına bilenleriniz bi zahmet makinaların isimleriyle birlikte ortalama yakımlarını da bildirebilirmisiniz tabi bahsettiğim 600cc civarı racing modeller. konu bunun üzerine dönüyo gibi
ama şu karb. yada enjeksiyon karıştırmadan yani enjensiyonlu sistem olan racing ler.

hani nedir nekadar yakar ki bu gezmeyi bukadar engellesin
yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
beyler istasyon kısmını bilemem de bu konunu ardına bilenleriniz bi zahmet makinaların isimleriyle birlikte ortalama yakımlarını da bildirebilirmisiniz tabi bahsettiğim 600cc civarı racing modeller. konu bunun üzerine dönüyo gibi
ama şu karb. yada enjeksiyon karıştırmadan yani enjensiyonlu sistem olan racing ler.

hani nedir nekadar yakar ki bu gezmeyi bukadar engellesin
yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum


Ortalama olarak 100 km.de 7-9 lt. civarı; kullanıma göre değişmekte.
Bu da, km.de 240-315 kuruşa tekabül ediyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ortalama olarak 100 km.de 7-9 lt. civarı

7.9 ' muuuuuuuuuuuuuu:cyclopsan:cyclopsan

4 silindirli arkadaşlara büyük geçmiş olsun:mrgreen:

..............................edit.......................

"4 silindirli arkadaşlar" cümlesi biraz yanlış oldu gibi dogrusu "4 silindirli motosiklet kullanan arkadaşlar" olmalıydı:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
valla hiç ölçmedim ama merak ettim bir ara ölçüyim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alın XT600 keyfinize bakın 3,7 litre agresif kullanımda 4,5 litere tüketim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst