4.Kattan Atılan HONDA Video..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söz konusu cup90 modeli değilmi ? patates kızartma yağıyla çalışan :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ben motor diye buna derim beee 4. kattan at çalışıyor. patates kızatması yagı ile çalışıyor. vs.. vs..
zavallı motor daha ne yapsın. utanmasa su ilede çalışacak:mrgreen:

ee millet boşuna demiyor "honda hayat onda" diye:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
4. kattan atıldı direk çalıştı. :cyclopsan Valla helal olsun. Bir motor ancak bu kadar sağlam olabilir.
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama olsun ben yine cg almadığıma pişmanım.
21:58 yazımın kopyası:
2006, 25 mayısta konşuk motordayız, paramız peşin gazete dağıtımı için motor alacağız, rehberim muammer karakaya. Tanıyan bilir 2001 de filan titan cup şampiyonu oldu, diğer racing motorlarlada şampiyonluğu var, innova mı cg mi alalım yoksa activa mı derken debriyaj sorunu olmadığı için ben hep innova dedim, kendisi bu konuda uzman olduğu için akıl hocamız, akşam üstü düşünüyorum, ben mobiletten başka motor sürmemişim, mahallelerde altı yere değer diye activa almadık, vitesli diye cg 125 almadık, 2900 a innova aldık, motora bi çanta bile taktıramadım önü kalkıyormuş v.s. yakıtından korktum cg almadım ama çoook pişman oldum, tamam innovadan şikayetim yok 19000 km deyim iki kişiyle büyükçekmece rampasını 90 la çıktım şuan 110 u görüyorum yine az yakıyor ama şöyle bişey var
8 gün önce selçuk ecza deposunda moto kurye olarak işe başladım, 2006 model cg 125 verdiler, ben daha hiç kullanmadım ne bileyim, adama bişey diyemedim aldım gittim iki tur attım geldim neyse 2 gün acemilikten sonra kararımı değiştirdim, şimdi yokmu benim innovayı vereyim 100 000 de cg ye bile razıyım. ne motormuş be, keşke onu alsaymışım.
Arkadaşlar; debriyajdan korkup innova alıyorsunuz tamam ama cg nin yada ybr nin tadı bambaşkaymış diyorum. işten sonra kendi motoruma binince hergün pişmanlığım tazeleniyor, bisiklet gibi geliyor bana artık innova
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst