Teşekkür ederim böyle bir şey ilk defa başıma geliyor hem de güvenlikli bir sitede.. Dahili depolama/DCIM/Camera[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------[/SIZE]
[/COLOR][QUOTE="okaplan, post: 4442470, member: 136501"]Gecmis olsun otoparktan nasil calindi? Güvenlik vs yok muydu[/QUOTE]
İnan ki kapalı otopark güvenlik 24 saat var ben de buna güvenerek park edip memleketime gittim 1 ay sonra geldim baktım ki motoru almış gitmişler kimsenin ruhu bile duymamış. Hayretler içinde kaldim şimdi geriye dönük 1 aylık kamera vs incelemesi yapılıyor ne zaman çalındığı da kesin bi tarih belli değil. Işimiz çok zor gibi görünüyor:(