34 VIB 94 plakalı X max 250 gri renk motorum çalındı

Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba, maalesef Eyüpsultan da bulunan 5.levent sitesinin otoparkinda bulunan motorum çalındı. 34 VIB 94 plakası lütfen gören bilen bi önerisi olan vs herkes bana ulaşsın. Tel: 0506 422 2995
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Geçmiş olsun, inşallah bir an önce bulunur.
 
Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
7
Teşekkür ederim böyle bir şey ilk defa başıma geliyor hem de güvenlikli bir sitede.. Dahili depolama/DCIM/Camera[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------[/SIZE]

[/COLOR][QUOTE="okaplan, post: 4442470, member: 136501"]Gecmis olsun otoparktan nasil calindi? Güvenlik vs yok muydu[/QUOTE]

İnan ki kapalı otopark güvenlik 24 saat var ben de buna güvenerek park edip memleketime gittim 1 ay sonra geldim baktım ki motoru almış gitmişler kimsenin ruhu bile duymamış. Hayretler içinde kaldim şimdi geriye dönük 1 aylık kamera vs incelemesi yapılıyor ne zaman çalındığı da kesin bi tarih belli değil. Işimiz çok zor gibi görünüyor:(
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçmiş olsun, inş. bulursunuz veya kaskosu vardır, site yönetimi bundan sonra sizden aidat alırsa ayıp etmiş olur; aidatların çoğu güvenliğe gidiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst