34 VB 4148 SUZUKİ HAYABUSA MARKA MOTORUM ÇALINMIŞTIR.

Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
5
Merhaba,

2006 model suzuki hayabusa marka motorum çalınmıştır. Gören yada duyan olursa 0533 256 25 09 nolu numaradan ulaşmasını önemle rica ediyorum.







Sevgiyle kalın,
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hangi şehir hocam, ayrıntı filan ver.. Gören olursa dikkat eder en azından.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
allah sabrlar versin.. hayabusa evlat gibi motor.
umarım en kısa zamanda bulunur
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
82
Plaka, ayırt edici özellikleri var mıdır? Hangi ilde çalındı ? Geçmiş olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kardeş nerede çalındı detay özellikleri varmı...şu an yazdığın plaka yoktur üzerinde tahmin edersin...olur ya bulmana yardımcı olanlara küçük gönlünden geçen bir miktar vaad et mesela...geçmiş olsun...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hocam geçmiş olsun umarım en kısa sürede bulunur, hayabusa dikkat çeken bir motosiklet, daha detaylı bilgi paylaşabilirseniz avantajınıza olur.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun.:silent:
Umarı tez zamanda bulunur.
 
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
5
MOTOR BEYLİKDÜZÜNDE ÇALINMIŞTIR.

DEPO KISMINDA PARMAK BASILMIŞ ŞEKLİNDE EZİK VARDI.

ÖN FARIN AZ ÜST KISMINDA ÇİZİKLER VARDI.

DİSKTE KİLİTTEN DOLAYI YAMUKLUK MEVCUT.

ARKA LAMBASI İÇTEN SİYAH BOYA İLE OYNANMIŞTIR.

ARKA SİNYALLERDE AYNI ŞEKİLDE SİYAH OLARAK BOYANMIŞTIR.

YAN GRANAJLAR SİMSİYAH ÜSTÜNE GRİ HAYABUSA ETİKETİ MEVCUT.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
nasıl nerede ne durumda çalındı

saati kilit durumu neydi


bunlar önemli bilgiler..
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
bu mübarek ayda bunu yapanları Allah kahrettsin umarım en kısa zamanda bulunur
 
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
5
Merhabalar bir şey eklemek istiyorum.

Motorun egzost kısmı kısaltılmıştır. Not olarak eklemek isterim.
 
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
126
çok geçmiş olsun,umarım geçmez yani bulunur bir yerlerde de yanlarına kalmaz bu .......ların
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Şu çalanlara hep beddua ediyorum ama bi halt olduğu yok . Kaza yapan yine biziz sıkıntı çeken yine biziz . Bir şeyler ters ...
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Bu hırsızlığın tek çözümü hiç kimsenin en ufak bir çıkma parça almaması ama kime ne anlatacaksın... Geçmiş olsun kardeşim inşallah çabucak bulursun motorunu.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok geçmiş olsun,insallah bulunur :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst