34 DZ 5523 plakalı KTM Duke 200 ABS turuncu. 2000TL para ödülü

Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
2
34 DZ 5523 plakalı KTM Duke 200 ABS turuncu renkli motor 4 Kasım 2014 saat 06:30 sularında Beyoğlu'nda çalınmıştır
Bulan ya da bulunmasına yardımcı olanlara 2000TL para ödülü vardır.
İletişim için: [email protected]
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yuh be yuh o.çocukları vurgun yaptı resmen.Dün kaç tane motor çalındı yahu böyle İstanbul'da ? Küçük sınıf galerisi mi yapıyo bu kansızlar ?

Geçmiş olsun inşallah motorunu bulursun. Ümitsizliğe kapılma, bulan arkadaşlar oldu onlara danış
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
55
Çok geçmiş olsun. Duke hayali kuran biri olarak motorunun çalınmasına daha bir başka üzüldüm. Umarım en kısa sürede kavuşursun.

Kamera görüntüsü falan yok mu?
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Yuh be yuh o.çocukları vurgun yaptı resmen.Dün kaç tane motor çalındı yahu böyle
İstanbul'da ? Küçük sınıf galerisi mi yapıyo bu kansızlar ?

Geçmiş olsun inşallah motorunu bulursun. Ümitsizliğe kapılma, bulan arkadaşlar oldu onlara danış

Çalıp çalıp ödül parasini cepe indieyolardir ibne ler.
Geberirler inşallah.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
2
Bulundu.. Fatih'te bir yunus "bu motor bu tiplere fazla" diye müdahale edince .. :)
karakola almaya gidiyor sahibi.. Teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
of çok iyi haber!

çalınmadan önce aldığı güvenlik önlemleri hakkında bilgi verebilir misin? ve şimdi ne gibi önlem alacak?
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
bu arada 'çalındı-para ödülü' şeklindeki açıklamalar dolandırılmaya çok müsait bilginize.
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
okuduğum ilk bulundu haberi, sevindim. darısı diğer motoru çalınanların başına. yüksek cezalar gerekli yüksek!
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
Bulundu.. Fatih'te bir yunus "bu motor bu tiplere fazla" diye müdahale edince .. :)
karakola almaya gidiyor sahibi.. Teşekkürler arkadaşlar.

bu polis arkadaş kimse çok teşekkürler. Ülkemizdeki standart polisliğin çok önünde bir adım atmış.

motorunuz bulunduğu için de çok sevindim, geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Helal olsun polis memuruna... Benim anlamadığım, bu motorları nasıl çalıyorlar ? Immobilizer yok mu bunda ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bulundu.. Fatih'te bir yunus "bu motor bu tiplere fazla" diye müdahale edince .. :)
karakola almaya gidiyor sahibi.. Teşekkürler arkadaşlar.

Demiştim ümidini yitirme diye. Gözünüz aydın çok sevindim. Sizden ricam o polis memurunun kim olduğunu öğrenip gidip içten bir teşekkür etmeniz.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
10
geçmiş olsun inş bulursun ama keşke o 2000 lira ile güvenlik önlemi alsaydın paran yine sende kalmış olurdu
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
geçmiş olsun inş bulursun ama keşke o 2000 lira ile güvenlik önlemi alsaydın paran yine sende kalmış olurdu

bulunmuş motor, bir kaç mesaj yukarda iyi haberi yazmış..

umarım bundan sonrası için o kenara ayırdığı 2000 liranın komplesini olmasada bir kısmını güvenliğe yatırır..

- fren disk kilidi
- sağlam zincir
- alarm sistemi (beni tıkla)
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Bulundu.. Fatih'te bir yunus "bu motor bu tiplere fazla" diye müdahale edince .. :)
karakola almaya gidiyor sahibi.. Teşekkürler arkadaşlar.

Valla çok sevindim bulunmasına arkadaşlar giderken yollarda bende aynı durumla karşılaşıyorum. Araba ile denk gelirse şüphelenirsem takip edeceğim bir gün. Şu araç içi kameram gelsin birde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst