- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motoru çok seven bi arkadaşım yeni ehliyetini aldı ve CBR 125 almayı düşünüyor ; şöyle 3000- 3500 Ytl arası , 2000 ytl si peşin kalanı içinde kredi kartı taksit vs. yapacak CBR ını satmak isteyen arkadaşlar varsa görüşebiliriz ( İst. civarı tercihimizdir ):wiinkk:
Şöyle bi eklemede yapılabilir ; satan arkadaşlar varsa kaça ne koşullarda Cıbır larını satabilirler?
Şöyle bi eklemede yapılabilir ; satan arkadaşlar varsa kaça ne koşullarda Cıbır larını satabilirler?
Son düzenleme: