Kardeşlerime
Şahsıma bu kadar ilgi gösterip ''Hoşgeldin'' diyen kardeşlerime bende canı gönülden ''Hoş bulduk''diyorum. sağ olun var olun. Motor kardeşliği bu olsa gerek. Bunca yıl beklemiş ve kaçırmiş olduklarıma inanın hayıflanıyorum, neyse artık zararın neresinden dönülse kârdır. Her dileğiniz gönlünüzce olsun. :cat: