30 kasım kadıköy toplantısı

Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
güzel bir buluşma oldu.herkese çok teşekkür ederim.resimler az sonra geliyor:)






















garibim başına geleni biliyoda böle dertli dertli çekiyo:D




buruna dikkat:D


cadının suni tenefus canlandırması dilaverin eline dikkat:p








benden bu kadar:D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
14 dakikadır resim yükleyemeyen adam 600f kullanıyo ne iş ya :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
öfff katılamadık ama aşiret ordaimişş güzel bi gün olmuş tebrikler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş ya. canım çekti :salut:
75 kişi bekliyodm ben aslında :)
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bunların alayı bole iş çıkmaz bunlardan yasinin yaptıgı org ne bekliyosunki gidenler bile cok gitmiş deymez bu herife
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayda rinna rinna rinanayyy
yeşil sahalarımızda görmek istemediğimiz cümleler bunlar :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ya bunların alayı bole iş çıkmaz bunlardan yasinin yaptıgı org ne bekliyosunki gidenler bile cok gitmiş deymez bu herife

bir kıskanma sezdım :p reis calısmasan gelsen super olucaktı yaa valla guzeldi ama bi ara mekana gidelim ben sevdim bu arada mahmut abiyede mekanını bize acıp elinden geleni yaptıgı için teşekkurler hasılatıda yasınle kırıstı haberiniz ola hahahahaha :queen: :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
arkadaşlar dün geç saatte evde olduğum için ekleyemedim resim bu akşam telafi ederiz :mrgreen:
çok yakında . . . .:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
güzel bi akşamdı
emeği geçen gelip hoş sohbet eden herkese teşekkür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada mahmut abiyede mekanını bize acıp elinden geleni yaptıgı için teşekkurler hasılatıda yasınle kırıstı haberiniz ola hahahahaha :queen: :mrgreen:
:cyclopsan:queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst