30.Dakar Rallisinde Ölüm

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
[IMGL]http://i41.tinypic.com/evb577.jpg[/IMGL]
30. Dakar Rallisi'nin 2. etabından bu yana kendisinden haber alınamayan Fransız motosikletçi Pascal Terry, yarış güzergahının bir yerinde ölü bulundu.
Arjantin ve Şili'de gerçekleştirilen Dakar Rallisi'nin organizasyon komitesinden yapılan açıklamaya göre, Arjantin'deki bir güzergahta, yarışın pazar günkü 2. etabından bu yana kayıp olan Fransız motosikletçi Terry'nin cesedine rastlandı.


Yoğun çalılıklar nedeniyle aşılması zor olarak nitelenen bir yerde, Terry'nin kaskı ve motosikletini bulan yetkililer, 15 metre ileride de 49 yaşındaki Fransız sporcunun cansız bedenine ulaştılar.
Kaynak:Mynet Spor.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cani pahasina girilen bir yaris. Acaba ne geldi basina. Umarim afrikada ki gibi teror olaylari degildir. uzucu bir haber.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Ölüm sebebini ben de merak ettim. Gerçekten çok üzücü bir haber:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorcu tepkisini hassasiyetini anlarım ama Dakarda rahmete ermiş bir adamcağıza ah vah etmekde bana saçma geliyor

Kemal Merkiti tanırım başkasınıda sallamam
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
ilginç ben dakarda yarışcıların hepsi birşekilde takip ediliyor başına birşey gelirse yardımcı olunuyor zannediyordum ama alakası yokmuş düşerek ölmesi pek ihitmal değil gibi belki kalp kriizi felan geçirmiştir.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
anlamadığım mesajlar niye siliniyor.. tartışma olmayacaksa forum niye..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Forumun amacına uygun tartışma olmayacaksa forum niye?...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ilginç ben dakarda yarışcıların hepsi birşekilde takip ediliyor başına birşey gelirse yardımcı olunuyor zannediyordum ama alakası yokmuş düşerek ölmesi pek ihitmal değil gibi belki kalp kriizi felan geçirmiştir.

Her araçda ikaz düğmesi mevcut, motorsport.com un haberine göre ikaz düğmesine basarak yarış kontrol ekibine ulaşmış ve benzin bittiğini iletmiş, arkasında ki yarışmacılardan biri checkpoint 'e gitmesine en azından yakınına gitmesine yetecek kadar benzin vermiş. Sonrası henüz netlik kazanmış değil, ikinci kere ikaz düğmesine basmasına engel yada gelen çağrıyı cevaplamasına engel bir sağlık sorunu olup olmadığı belirsiz, polis olayı inceliyor, yarışmacı geri rapor vermeyince, yarış kontrol ekibide yarışmacıya ulaşamayınca arama kurtarma ekibini bölgeye yönlendirmişler, yapılan arama faaliyetleri sonrası 6 sını 7 ye bağlayan gece, sabaha karşı 2 yi 10 geçe motosikletinden 15 metre ötede, çalılıkların içinde, ulaşılması zor bir noktada bulunmuş.

Ayın 12 sinde 12. etap günü 50. doğum gününü kutlayacakmış, ilk defa katıldığı Dakar rallisi en büyük hayallerinden biriymiş. Huzur içinde yatsın.

Dakar.com üzerinde ki tanıtım sayfasına buradan bakabilirsiniz.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Ayın 12 sinde 12. etap günü 50. doğum gününü kutlayacakmış, ilk defa katıldığı Dakar rallisi en büyük hayallerinden biriymiş. Huzur içinde yatsın.

büyük şansızlık yaşamış o zaman ama 50 yaşında hayalinin peşinde koşarken hayatını kaybetmesi çok etkileyici.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Sanki iş içinde iş varda yarış tehlikeye girmesin diye açıklama yapmıyorlarmış gibi bir hava sezinledim.İnşallah başkasının başınada böyle garip bir olay gelmez.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Sanki iş içinde iş varda yarış tehlikeye girmesin diye açıklama yapmıyorlarmış gibi bir hava sezinledim.İnşallah başkasının başınada böyle garip bir olay gelmez.

Bencede bu işte bi iş var bu kadar basit değil yani aa ölmüş diyip hiç bir inceleme yapmadan adamı gömemezler:farao: İnş. en kısa zamanda nedeni ortaya çıkar:farao:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
En azından hayalini kısmende olsa gerçekleştirmiş.. Umarım sağlık sorunları nedeniyle vefat etmiştir..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
15 yıl önce olmuş olsa neyse de...Artık her araçta GPS vericisi/alıcısı olduğunu (veya olması gerektiğini) düşünüyorum.Organizasyondaki bir eksiklikten dolayı uzun sürmüş olabilir bulunması...:pale:

Huzur içinde yatsın.

Kafana Kutlu TORUNLAR kadar taş düşsün.

+1
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzücü bir olay,he ne kadar yabancı da olsa sonuçta ikiteker aşkından ölmüş temennimiz başka üzücü olayların olmaması
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Arjantinde büyük bir skandal yaşanmakta uyarı ikaz sinyali Arjantindeki Organizasyon
Merkezi yerine Paris Merkeze sinyal göndermesi ile anlaşılmış ve bunun üzerine
Arjantine konu ile ilgili haber ulaştıkdan sonra ortaya çıktığı söyleniyor.Arjantinli
yetkililer ile Organizasyondan yapılan araştırmaların sinyalin tam yerinin bulunamaması
sinyalin olduğu bölgenin çok çalılık olması sebebi aramanın uzun sürmesine sebeb olmuş.
Tam bir traşedi bence böylesi yüksek yapılanmalı bir organizasyonda yaşanması
bence büyük bir skandal motor sever dostumuz nur içinde yatsın.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
:cat::cat::cat::cat:

Ne işi varmış çöllerde!

Kişisel tepkini anlarım ama aynı organizasyonda yarışan 2 tane Türk yarışçı var
ve aynı kaza onlardan birinin başına gelmiş olsaydı ^Ne işi varmış çöllerde^diye
yazacakmıydın yoksa arkasından başka şeyler mi yazacaktın.Bizim bu konu ile ilgili
motorcu dostumuzun başına gelen talihsiz ölüm şekline olan tepki sadece.Çünki
içimizden sevgili Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar var.Onlarda diğer yarışçılar gibi
hayalleri ve tutkularını yaşamak adına ülkelerini temsil ediyorlar ki yaşadıkları zorluklar
ortada umarım diğer yarışmacılar finişe hak ettikleri yerde bitirirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst