dikkaaaaaaaaatttt evet arkadaşlar biri fısladıne oldu kitleyemedi başLığı
tequ sizin orada gaz maskesi vardı versene![]()
![]()
bu site bozuk smile koyuyorum 2 nokta P çıkyıo![]()
kitlicek kitlicek kırmızı kar yagcak mod olcak büyüyecek admin olcak :queen:
bozdun siteyi almaktan vazgectim
Fiyat kırarız işte abi![]()
yok ben zaten kulanılmış diye tereddutum vardı şimdi birede bozuk vazgectim :queen:yenisini kurcam![]()
abi yürüründe birşey yok![]()
mal sahibine çekmezse harammış diyorlar![]()
Siz iyi kaynatmışsınız bugün
Bu performansla 6 ay daha canlı kalır bu topic.![]()
kaynatcaktık ama tencere yoktu o da geldi tamam artık 1 sene durur bu topik:queen::queen:
bu güzeldi işte abi))))) abi bu tencerenin düdüğü varmı acaba
![]()
yok bu düdüklü degil ama bakarız bir caresine benim bir tanıdık var ona söylrim degiştirir tencereyi düdüklüyle :queen:
Peki yuvarlanıp kapağını bulabiliyor mu bu tencere ?![]()
Çevir aç kapaklardan mı acep![]()
siz arkamdan konuşanlar kutsandınız![]()
amen :queen:
abi bir düdük öttü galiba sen duydun mu sesi
küçük harflerle ( tencere ) :queen: