Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Ağu 2008
- Mesajlar
- 556
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 hafta önce sıfır km 2009 model S&T kanuni gt250r motorumu teslim aldım.Başlangıçta herşey çok güzeldi.Ufak ufak motoruma alışma turlarından sonra yağmurlu günlerin gelmesiyle bir süre kullanamadım motorumu.Yaklaşık 1 hafta sonra gidiş-dönüş 110 kmlik şehirlerarası yolculuğuma çıktım.Motoru zorlamadan rahat bir şekilde yolculuk yaptım.Aradan bir kaç gün geçtikten sonra yine aynı yola çıktım.Daha motorumu teslim alalı 3 hafta olmuştu.Bunun 1 haftası yağmurlu geçtiği için kullanamamıştım.Dönüşte motordan anormal sesler geldiğini farkettim.Ancak yine de motor beni evime kadar getirmişti.Yavaşlayınca bu sesi daha iyi dinleyebildim.Sanki sübap vurması gibi bir ses.Ancak şiddetli bir ses.Silindirin her hareketinde bir vuruntu sesi geliyo.İlk aklıma gelen hararetten dolayı sübaplarda eğilme olabilir dedim.Motoru otoparka parkettikten 3 saat sonra tekrar gidip çalıştırdım yine aynı ses.Sabah kalkınca çalıştırdım ses kesilmemiş.Günlerden pazar olduğu için pazartesiye kadar elimi sürmeden bekledim.Servise gittiğimde ortalık çat çat sesleriyle inliyordu.Usta bunun ciddi bi sorun olduğunu söyledi.Hemen içeri çektik ve motorun açılacağını söyledi.
Sonraki 2 gün boyunca motor el sürülmeden koyduğum gibi duruyodu.3 ncü gün keyifleri gelmiş heralde grenajları sökmüşler.Sesin arka silindirden geldiğini söylediler.Fabrikayla görüştüklerini herşeyin garanti kapsamında yapılacağını söylediler.3 gün içerisinde arka silindir sökülmüş ve sesin arkadan değil önden geldiği anlaşılmış.Şimdi ön silindir sökülmek üzere bekliyo.Tam 1 hafta oldu ve son iki gündür usta şehir dışında olduğu için beklemedeyiz.Ciddi bir sorun olduğu kesin ancak henüz motorun sorunu nedir onu bile anlamış değiliz.Benimde sabrım kalmadı artık.
Şimdi soruyorum bu motor bu kadar mı adi malzemeden yapılıyo.Bizim yazlıkta 3 senedir kullandığımız kymco marka motor bile bir kere bile arıza yapmamışken bu motor nasıl oluyo da 3 hafta da kullanılmaz hale geliyo.Ki ben o kymco ile yaz sıcağında saatlerce dağ bayır gezdiğimi biliyorum.Millet çin malı motorlarla yıllardır gezerken kore malı motor onlardan daha mı kalitesiz?Daha önce başka forumlarda insanlar gt250r ile ilgili şikayetlerini yazmış.Hatta bir kişi 1 aylık motorunun nasıl kullanılmaz hale geldiğini anlatmış.Bir yetkili de müdahale edip sempatik bir şekilde açıklama yapmış.Şimdi merak ediyorum bana karşı açıklamaları ne olacak?Yarın servise gidip motorumun ne halde olduğunu gösteren fotoğraflarını da burada yayınlıyacam.Ayrıca motoru ne zaman almışım faturasının tarihini de göstericem.Benimki çamur atmak değil.Bu motorun ne mal olduğunu ortaya koymaktır.Bu motor garanti kapsamında tamir edilse bile ben bu motora artık binmek istemiyorum ve tek istediğim şey bana paramın iade edilmesi ve bu motoru başlarına çalmaları.Ben bu motoru tamir ettirip sonra satarken değişeni var mı diye sorulduğunda yok diyebilecek karakterde bir insan değilim.Benim başım yandı başkalarının başı yanmasın.Beni de daha fazla oyaladıklarında da bu motoru bu haliyle toplatıp tenha bir yere gidip üzerine benzin döküp yakacağımı herkes bilsin.Bunu da videoya çekip bütün türkiye'ye ilan edicem ki bi daha kimse gidip bu motoru alıp parasını çöpe atmasın.
Sonraki 2 gün boyunca motor el sürülmeden koyduğum gibi duruyodu.3 ncü gün keyifleri gelmiş heralde grenajları sökmüşler.Sesin arka silindirden geldiğini söylediler.Fabrikayla görüştüklerini herşeyin garanti kapsamında yapılacağını söylediler.3 gün içerisinde arka silindir sökülmüş ve sesin arkadan değil önden geldiği anlaşılmış.Şimdi ön silindir sökülmek üzere bekliyo.Tam 1 hafta oldu ve son iki gündür usta şehir dışında olduğu için beklemedeyiz.Ciddi bir sorun olduğu kesin ancak henüz motorun sorunu nedir onu bile anlamış değiliz.Benimde sabrım kalmadı artık.
Şimdi soruyorum bu motor bu kadar mı adi malzemeden yapılıyo.Bizim yazlıkta 3 senedir kullandığımız kymco marka motor bile bir kere bile arıza yapmamışken bu motor nasıl oluyo da 3 hafta da kullanılmaz hale geliyo.Ki ben o kymco ile yaz sıcağında saatlerce dağ bayır gezdiğimi biliyorum.Millet çin malı motorlarla yıllardır gezerken kore malı motor onlardan daha mı kalitesiz?Daha önce başka forumlarda insanlar gt250r ile ilgili şikayetlerini yazmış.Hatta bir kişi 1 aylık motorunun nasıl kullanılmaz hale geldiğini anlatmış.Bir yetkili de müdahale edip sempatik bir şekilde açıklama yapmış.Şimdi merak ediyorum bana karşı açıklamaları ne olacak?Yarın servise gidip motorumun ne halde olduğunu gösteren fotoğraflarını da burada yayınlıyacam.Ayrıca motoru ne zaman almışım faturasının tarihini de göstericem.Benimki çamur atmak değil.Bu motorun ne mal olduğunu ortaya koymaktır.Bu motor garanti kapsamında tamir edilse bile ben bu motora artık binmek istemiyorum ve tek istediğim şey bana paramın iade edilmesi ve bu motoru başlarına çalmaları.Ben bu motoru tamir ettirip sonra satarken değişeni var mı diye sorulduğunda yok diyebilecek karakterde bir insan değilim.Benim başım yandı başkalarının başı yanmasın.Beni de daha fazla oyaladıklarında da bu motoru bu haliyle toplatıp tenha bir yere gidip üzerine benzin döküp yakacağımı herkes bilsin.Bunu da videoya çekip bütün türkiye'ye ilan edicem ki bi daha kimse gidip bu motoru alıp parasını çöpe atmasın.
Son düzenleme: