3. GEZİ FOTOLARIM + ZEALSUN MOTOCROSS ÇETESİ

Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
Arkadaşlar yaptığımız 2 gezinin ardından aramıza Tekteker Gündüz'de katıldı. Bu gezide Antakya Serinyol'dan başlayıp dağ yollarından Alahan ve Karaali istikametine doğru gittik. Yalnız bu seref cross'ların hakkını biraz daha werebildik.
Bu Gündüz. Tam bi motor manyağı yapmadığı hareket yok


eferesimler0012vm.jpg
[/URL][/img]

Yolda ufak bi su birikintisiyle karşılaştık Gündüz ve Merih doğrudan ortasından girdi ama ben tırstım yanından geçtim. (esasında tırsmadım motorum kirlenmesin diye geçmedim :cherry: )

eferesimler0037xc.jpg
[/URL][/img]

eferesimler0047wt.jpg
[/URL][/img]

merih0079xz.jpg
[/URL][/img]

Tekteker iş başında...
eferesimler0067bx.jpg
[/URL][/img]

merih0069dk.jpg
[/URL][/img]

Her güzel şeyin bir sonu vardır. Bu fotodan bunu öğrendik.
eferesimler0102ze.jpg
[/URL][/img]

Manzara çekelimde dağda olduğumuz belli olsun.
eferesimler0114rh.jpg
[/URL][/img]

eferesimler0135hn.jpg
[/URL][/img]

eferesimler0144eq.jpg
[/URL][/img]

merih0226wi.jpg
[/URL][/img]

Tırmanış bittikten sonra vardığımız ovada kahvaltı keyfi...

merih0310kw.jpg
[/URL][/img]

merih0347ih.jpg
[/URL][/img]

merih0351ur.jpg
[/URL][/img]

Tek 0'ya devam
merih0250ab.jpg
[/URL][/img]

merih0260ur.jpg
[/URL][/img]

Yanımızda karpuz bile vardı. Çeşmeyide görünce içine bıraktık canavar oldu

merih0566sz.jpg
[/URL][/img]

Geçtiğimiz yollardan bi örnek

merih0995yr.jpg
[/URL][/img]

merih1009hj.jpg
[/URL][/img]
merih1026mx.jpg
[/URL][/img]

Bu iki motor arasındaki fark nedir?
merih1064wp.jpg
[/URL][/img]
Benim motorun arka çamurluğu hareket halindeyken yerinden cıktı onu belgeledik.

Akdeniz insanı cok sıcak kanlı. Köy evine ufak bi mola
merih1089ry.jpg
[/URL][/img]

merih1101jj.jpg
[/URL][/img]

Kaynak suyun yer yüzüne çıktığı yerde arkadaşların serinleme anları
merih1145og.jpg
[/URL][/img]

merih1162ms.jpg
[/URL][/img]

Bu gezide burda biter. Haftaya devam...
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Yapmayın kardeşim herhafta herhafta gezi. Giden var gidemeyen var. :queen: Çok güzel bir gezi olmuş yine. Ben gelecek bahar ayında kross almayı planlıyordum ama siz böyle gezmeye devam ederseniz fotoğraflarıda yayınlarsanız o kadar uzun olmayacak motoru almam. :flower: Sizde bu işin tadını almışsınız bakıyorumda.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
işte motor bu işte gezi bu yolda gezi arabaylada olur iş arabanın girmeyeceği yerde gezmek oraları keşfetmek :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam siz valla 10 nımarasınız şerefsizim...................
çok baba geziler yapıosunuz................
helal size
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şeytan diyo atla git oğlanın krosunla kardeşlerime katıl diye :queen:
tebrikler size devamını getirin sizin oralar istanbul gibi çok soğuk olmuyor :cat:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Yapmayın böyle şeyler hocam canı çeken var krosu olmayan var.
Neyse devamını bekliyoruz.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
1
Topragin kokusunu unuttugumuz bu zamanlarda daglarda severek-dopdolu bir heyecan...tutku...
Tebrikler
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Yine abimin sonrasına mesaj yazmak nasib oldu. Kross başka tabi. Ah be Yamaha DTR' em seninle böyle geziler yapamadan nasıl sattım seni. :pr:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ohyeah, kjardeşim anılarımı canlandırdınız.Askerlik anılarım 121,nci Jandarma er eğitim alayı 2,ci tabur 5,nci bölük Hasan ARVASİ emret Komutanım.işin şakası ben Bedirgede 1983 senesinde askerdim yani serinyolda.Hatay benim askerlik günlerim en güzel günlerim.daha sonra defalarca geldim fakat kısa zaman dilimlerinde pek zevk vermiyor.insana Hataya en az 5 gün ayırmak lazım.o harbiye falan gezmek lazım.yayladağı fala.allah nasip ederse 30 hazirandan sonra 1 aylık seyahate çıkacaz muhakkakki Antakyayada uğrayacam oz aman görüşebilirsen memnun olurum inşallah.sağolun varolun allah kaza bela göstermesin arkadaşım. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst