- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 3 ay önce Dominar 250 aldım , askerlik görevimden dolayı tescil ettiremedim , yarın tescil ettirmeyi planlıyorum fakat geç tescil cezası varmış bu cezanın tutarı nedir ve nereden ödenir teşekkürler