3 ay yatacak motor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar malum kış geldi. Ilk motorum oldugu için çoğu konuda arastiriyorum bilgi bulamadigim yerde konu açıyorum kafadan is yapmamak adına verdigim rahatsizliktan ötürü kusura bakmayın 😇 ben kışın motorumu kapalı otopark a kapatacagim en fazla haftada bir çalıştırır ısıtana kadar fakat hiç kullanilmayacak. Bu durumda motorun zincir yagini iyice temizleyip yaglamadan mi birakmaliyim ? Yoksa temizleyip yaglamalimiyim simdiden tesekkur ederm
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Temizleyip yağlarsın paslanmaz. Sakın yağsız bırakma. Çalıştırdığın zaman otoparkın içinde bir tur da atarsan yeter.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Yazık ya R25 e yapma ya :salut:

Yağlaman lazım yoksa paslanır. Arkadaşın da dediği gibi azıcık da binersen dadından yenmez :)
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Depoyu ful birak paslanmasin bir de mümkünse lastikleri yerden kes yoksa sürekli bastığı yeri bozabilir

Bu arada calistirmayacaksan akuyu söküp akü koruma cihazları var ona baglayabilirsin

Ha bir de zinciri temizlemezsen korozyona uğrar mutlaka güzelce temizle iyice yağla :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Çalıştırmana gerek yok. Hatta çalıştırman daha kötü olur. Çünkü 1 marşa basmanın aküden çaldığını 15km sonra ancak yerine koyuyorsun.
Hatta bu sebeple sürekli kısa mesafe binenlerin aküleri bazen biter.Doldurturlar

Depoyu fulle
Zinciri yağla
Lastikleri yerden kes
Akü kutup başlarını sök. Aküyü eve götür.Ayda 1 aküyü şarj et (motamax da akü şarj aleti var 40-50tl)
Kapalı mekan ise branda kullanma(Branda içinde sürekli kalan nem paslanmaya sebep olur)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst