Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Eyl 2009
- Mesajlar
- 90
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar malum kış geldi. Ilk motorum oldugu için çoğu konuda arastiriyorum bilgi bulamadigim yerde konu açıyorum kafadan is yapmamak adına verdigim rahatsizliktan ötürü kusura bakmayın
ben kışın motorumu kapalı otopark a kapatacagim en fazla haftada bir çalıştırır ısıtana kadar fakat hiç kullanilmayacak. Bu durumda motorun zincir yagini iyice temizleyip yaglamadan mi birakmaliyim ? Yoksa temizleyip yaglamalimiyim simdiden tesekkur ederm