29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yenilen cengaver gibisiniz maşaallah

Sorma Erol Abi bir önceki gece de geç yattık sabahıda erken kalkınca dayak yemiş gibiydim gece akşam hasırcılarda da oturdunuz sanırım ben dominos dönüşü gördüm sizi baktım ama nereye girdiğinizi göremedim..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Gezi Günlüğü

Sanırım yorgunluktan gezi hakkında ayrıntılı bir yazı yazılmamış henüz.Ben siftahı yapıyım bakalım da gelmeyenlerde merakını gidersin.Aslında resimlerle daha güzel bir anlatım olurdu ama motorize_deli foto makinasını boş pillerle getirince benim piller ona yar oldu.

Sabaha karşı 5'te ve yattığım için sabah ne olucağını bilemiyordum ama alarm çaldığında sadece biraz başağrısı (ki 5 votka-redbulldan sonra iyi bile) ile gayet dinç uyanınca geziden kaçış olmayacağını anladım.Eskiciyle Göztepe'de buluşup ilk buluşma yerine ulaştığımızda, immigrantle beraber 6-7 motor olmuştuk.Orada fazla oyalanmadan İncirli'ye geçtik ve sayı gittikçe arttı.Tabi sayının artması beraberinde sorunlarıda getirdi.Düzensiz gidiş,habersiz sollamalar,araya girmeye çalışan arabalar derken bazıları belki farketmedi bile ama sabah sabah 2-3 fire veriyorduk nerdeyse :cyclopsan Beylikdüzü'nde herkes toplandığında grubu 2'ye ayırdık ve daha önce hiç grup sürüşü yapmamış kişiler çoğunlukta olduğundan genel düzeni,neler yapılması ve yapılmaması gerektiğini anlatıp grubu 2'ye böldük. Ön grubun öncüsü Kubilay abi ve Özgür,artçısı ben olduk,arka grubuda Aytaç'a emanet ettik.

İlk 20 dk'lık alışma sürecinden sonra hemen herkes bu sürüş düzenine uyum sağladı ve Çerkezköy grubuyla buluşma yerine kadar gayet güzel bir sürüş oldu.O virajlı yollardaki sürüş keyfi bir yana manzaraları anlatmama imkan yok,onu fotoğraflarda görürsünüz ancak.Tabi herşey bu kadar mükemmel olamazdı.Arka grup gecikince Öymen'in arka tekerinde kilitlenme olduğunu öğrendik.Deer'ı arkama alıp hiç dinlenemeden geriye döndük ve sorunun halledildiğini görüp dinlenme yerine geldiğimizde herkes çay keyfini yapmış kalkıyordu ve ben hiç dinlenemeden tekrar yola devam ettim :pr:

2. kısımdada yol tek şerit ve virajlı olduğu için 1-2 zibidi genç sürücü haricinde araya araba almadan güvenli bir sürüş oldu.Ardından Saray'da ve ilerisindeki Opet'te ki katılımlarla grup gitgide uzamaya başladı hatta bir ara koptu :) Buda normal çünkü grupta hem Dl 650 hem bmw 100 olursa bunlar kaçınılmaz. Ama gezinin en güzel kısmı İğneada yakınlarındaki yemek kısmı oldu.Adı "Manyetik Alan" olan dere kenarındaki yemekte başta gülsekde neden bu ismin konduğunu gayet iyi anladık.Serin bir hava,yandan akan ufak bir dere ve güveçte kaşarlı alabalık ve köfteler :cherry: Servis bu kadar kişi olduğundan yavaş olsada şimdiye kadar yediğim en güzel köftelerden biriydi gerçekten.Çoğu kişiyi ilk defa tanımama rağmen kırk yıllık arkadaş gibi samimi ve eğlenceli bir sohbetde tatlı yerine geçti :cat: Ortak bir yolu ve keyfi paylaşmış olmak bile insanlar arasındaki kaynaşmayı inanılmaz arttırıyor.Orada uyuma hayallerim suya düşmüştü tabi bu sohbet yüzünden de :salut:

Saat 16.30 olduğu için İğneada kısmını iptal ettik çünkü dönüş iyice karanlığa kalacaktı. Dönüşte tekrar Saray'a dönüş ve güzel bir çay keyfi.Özgür'e misafirperverliği için ayrı bir teşekkür etmek istiyorum burada.Kimseye elini cebine sokturmadı :rendeer:

Dönüş yolunda artık herkes serbest gitsin,hızlı gitmek isteyenler olabilir dedik ama olmadı.Çerkezköy otoban bağlantısında sol pegi tutan somunlardan birinin buna gönlü razı olmadı.Somun kırılıp peg oynamaya başlayınca vites değiştiremez hale geldim ve tekrar buluştuk :cherry: Somunun içerde kalan parçasını tornavida yardımıyla çıkaran arkadaşı hayranlıkla izlerken ben, son bir kez herkesle vedalaşmak için fırsat doğdu.Neyseki montuma bir tane bile sinek yapışmamasını sağlayan büyük ön camın bundan başka yararları olduğunuda gördüm.Onu tutan somunlardan biri pege uyuyordu :) Bu sorunuda halledip tekrar yola koyulduk.Çin ekonomisinin gururu şeklinde biraraya gelmiş böyle bu grupta, bu kadar yolun sonunda bence gayet az sorunla karşılaşıldı.

Otoban yolundan eskiciyle beraber eve kadar tempolu bir sürüş yaptık,iyikide yapmışız,eve geldiğimde saat 21.00'di. 2 günde sadece 5 saat uyumuş ve ardından da sabah 8'den akşam 9'a kadar motor üstünde kalmıştım.Yaklaşık 500 km yol yapmıştım ve sıcak, güzel bir duşu ve yatağı haketmiştim. Ama o yorgunluğa rağmen yatağa yattığımda suratımda beliren gülümsemeyi kesemedim çünkü mutluydum :wiinkk:

Mt'de çok uzun mesafeli ve kalabalık geziler organize edilemiyor açıkcası, bende bu hevesimi bu konuda çok deneyimli başka bir grupla alıyordum ama bu geziden sonra sanırım hem kalabalık hemde uzun mesafeli gezilerin sayısı artacaktır. Bu geziyi organize eden tüm arkadaşlara,bizi gayet güzel misafir eden Trakya Mt üyelerine ve motorumun tamirine yardım eden arkadaşlara çoookk teşekkür ederim.Ben bu siteyi seviyorummm :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaiser abi iyi güzel anlatım :cat: eline aklına sağlık
Toplu sürüş konusunda evet biraz yetersiz kaldık ama zamanla ben de ilk defa bu kadar motoru hareket halinde gördüm. Bu arada piller için saol :cherry:

Hee bu arada senin peg çıktığında tamir etmek durmuşunuz toplanmış herkeş makinanın etrafına bide yerde yatan birini görünce ödüm tırstı :pr:

Öymenle ormannı ortasında kalışımızda başlı başına bi estantane

Geciken yemekler mekan sahibini hesap çıkartırken bizi dokuz doğurtması vs vs

Herşeyi ile hoş bi geziydi

birdahaki sefere daha organize oluruz artık ist MT canlanıyor bol bol gezeriz
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım yorgunluktan gezi hakkında ayrıntılı bir yazı yazılmamış henüz.Ben siftahı yapıyım bakalım da gelmeyenlerde merakını gidersin.Aslında resimlerle daha güzel bir anlatım olurdu ama motorize_deli foto makinasını boş pillerle getirince benim piller ona yar oldu.

Sabaha karşı 5'te ve yattığım için sabah ne olucağını bilemiyordum ama alarm çaldığında sadece biraz başağrısı (ki 5 votka-redbulldan sonra iyi bile) ile gayet dinç uyanınca geziden kaçış olmayacağını anladım.Eskiciyle Göztepe'de buluşup ilk buluşma yerine ulaştığımızda, immigrantle beraber 6-7 motor olmuştuk.Orada fazla oyalanmadan İncirli'ye geçtik ve sayı gittikçe arttı.Tabi sayının artması beraberinde sorunlarıda getirdi.Düzensiz gidiş,habersiz sollamalar,araya girmeye çalışan arabalar derken bazıları belki farketmedi bile ama sabah sabah 2-3 fire veriyorduk nerdeyse :cyclopsan Beylikdüzü'nde herkes toplandığında grubu 2'ye ayırdık ve daha önce hiç grup sürüşü yapmamış kişiler çoğunlukta olduğundan genel düzeni,neler yapılması ve yapılmaması gerektiğini anlatıp grubu 2'ye böldük. Ön grubun öncüsü Kubilay abi ve Özgür,artçısı ben olduk,arka grubuda Aytaç'a emanet ettik.

İlk 20 dk'lık alışma sürecinden sonra hemen herkes bu sürüş düzenine uyum sağladı ve Çerkezköy grubuyla buluşma yerine kadar gayet güzel bir sürüş oldu.O virajlı yollardaki sürüş keyfi bir yana manzaraları anlatmama imkan yok,onu fotoğraflarda görürsünüz ancak.Tabi herşey bu kadar mükemmel olamazdı.Arka grup gecikince Öymen'in arka tekerinde kilitlenme olduğunu öğrendik.Deer'ı arkama alıp hiç dinlenemeden geriye döndük ve sorunun halledildiğini görüp dinlenme yerine geldiğimizde herkes çay keyfini yapmış kalkıyordu ve ben hiç dinlenemeden tekrar yola devam ettim :pr:

2. kısımdada yol tek şerit ve virajlı olduğu için 1-2 zibidi genç sürücü haricinde araya araba almadan güvenli bir sürüş oldu.Ardından Saray'da ve ilerisindeki Opet'te ki katılımlarla grup gitgide uzamaya başladı hatta bir ara koptu :) Buda normal çünkü grupta hem Dl 650 hem bmw 100 olursa bunlar kaçınılmaz. Ama gezinin en güzel kısmı İğneada yakınlarındaki yemek kısmı oldu.Adı "Manyetik Alan" olan dere kenarındaki yemekte başta gülsekde neden bu ismin konduğunu gayet iyi anladık.Serin bir hava,yandan akan ufak bir dere ve güveçte kaşarlı alabalık ve köfteler :cherry: Servis bu kadar kişi olduğundan yavaş olsada şimdiye kadar yediğim en güzel köftelerden biriydi gerçekten.Çoğu kişiyi ilk defa tanımama rağmen kırk yıllık arkadaş gibi samimi ve eğlenceli bir sohbetde tatlı yerine geçti :cat: Ortak bir yolu ve keyfi paylaşmış olmak bile insanlar arasındaki kaynaşmayı inanılmaz arttırıyor.Orada uyuma hayallerim suya düşmüştü tabi bu sohbet yüzünden de :salut:

Saat 16.30 olduğu için İğneada kısmını iptal ettik çünkü dönüş iyice karanlığa kalacaktı. Dönüşte tekrar Saray'a dönüş ve güzel bir çay keyfi.Özgür'e misafirperverliği için ayrı bir teşekkür etmek istiyorum burada.Kimseye elini cebine sokturmadı :rendeer:

Dönüş yolunda artık herkes serbest gitsin,hızlı gitmek isteyenler olabilir dedik ama olmadı.Çerkezköy otoban bağlantısında sol pegi tutan somunlardan birinin buna gönlü razı olmadı.Somun kırılıp peg oynamaya başlayınca vites değiştiremez hale geldim ve tekrar buluştuk :cherry: Somunun içerde kalan parçasını tornavida yardımıyla çıkaran arkadaşı hayranlıkla izlerken ben, son bir kez herkesle vedalaşmak için fırsat doğdu.Neyseki montuma bir tane bile sinek yapışmamasını sağlayan büyük ön camın bundan başka yararları olduğunuda gördüm.Onu tutan somunlardan biri pege uyuyordu :) Bu sorunuda halledip tekrar yola koyulduk.Çin ekonomisinin gururu şeklinde biraraya gelmiş böyle bu grupta, bu kadar yolun sonunda bence gayet az sorunla karşılaşıldı.

Otoban yolundan eskiciyle beraber eve kadar tempolu bir sürüş yaptık,iyikide yapmışız,eve geldiğimde saat 21.00'di. 2 günde sadece 5 saat uyumuş ve ardından da sabah 8'den akşam 9'a kadar motor üstünde kalmıştım.Yaklaşık 500 km yol yapmıştım ve sıcak, güzel bir duşu ve yatağı haketmiştim. Ama o yorgunluğa rağmen yatağa yattığımda suratımda beliren gülümsemeyi kesemedim çünkü mutluydum :wiinkk:

Mt'de çok uzun mesafeli ve kalabalık geziler organize edilemiyor açıkcası, bende bu hevesimi bu konuda çok deneyimli başka bir grupla alıyordum ama bu geziden sonra sanırım hem kalabalık hemde uzun mesafeli gezilerin sayısı artacaktır. Bu geziyi organize eden tüm arkadaşlara,bizi gayet güzel misafir eden Trakya Mt üyelerine ve motorumun tamirine yardım eden arkadaşlara çoookk teşekkür ederim.Ben bu siteyi seviyorummm :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Yüreğine ve Klavye ye basan parmaklarına sağlık :cherry: daha iyi anlatılamazdı.. Eh bizde zamanla detaylara daha hakim olacağız yeni motorcular olarak :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Önder eline sağlık çok güzel anlatmışsın...

katılan tüm arkadaşlara teşekkür etmek isterim öncelikle
ve belirtmek isterimki
gene yapalım:queen:

fotolarıda biradan eklemeye çalışıcam.
nöbetçiyim ve işler yoğun yine..
biraz ortalık sakinlesin bakalım..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
beyler kakava şenliği varmış kırklareli mt ye teşekkür ettik sayfalarına yazmışlar nedersiniz eskici resimleri nezaman atıcan konuya
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet onderı bende tebrık edıorum cok guzel anlatmıs.............
umarım bole daha cok gezı yaparız dıcemde az once ıgneada ya gitme konusu gectı yarın:mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önder cok güzel anlatmıssın gercektende
bir notta benden olsun

biz bu misafirperverliği istanbul mt den fazlasıyla gördük...
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi geceler herkeze :)
sanada hayılı nöbetler murat :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi gece başlangıcları herkese bende geldim.............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst