29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Bekliyorum

Abi dün Öymen'i Msn'ye kaydettim."Merhaba" dedim.O da "merhaba bi sn." dedi.Ben hala bekliyorum.Öymen'i görenler,duyanlar varsa haber versin:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Arkadaşlar Marmara bölgesindeki mt il gruplarını buluşturacak bir organizasyon planı yapıldı.... Detayları aşağıda görebilirsiniz.



1)Anadolu yakasından gelecek arkadaşlar bir buluşma noktası belirlendikten sonra burdan avrupa yakası bulusma noktasına gelecekler.
2)Avrupa yakası buluşma noktasından E5 üzerinden yola cıkacağız...
3)Marmara Ereğlisinden sağa dogru çorlu istikametine sapıp Tekirdağ mt ile buluşacağız
4)Bu yol üzerinden Lüleburgaza devam edip burda Kırklareli MT ile buluşacağız ve pınarhisarda yemek yiyeceğiz...
5)Daha sonra hep birlikte orman yolundan İstanbul istikametine devam edilecek...Böylece hem manzara izleyip heme trafikte sürüş keyfini tadacağız..

tekirdağ mt ve kırklareli mt organizesi için deer_152 (özgür)'nin önden gitmesi ihtimaller dahilinde...

İstanbul Buluşma Noktaları..

08:00 Anadolu yakası
08:30 Beşiktaş
09:00 Bakırköy
09:30 Beylikdüzü

Karşıdan gelecek arkadaşları beşiktastan ben karşılayacağım...

Şuanki İstanbul MT katılım listesi

1)immigrant (öymen) +1 olabılır
2)deer_152 (ozgur) +1 kesın
3)eroldayı (erol abi)
4)necropolis (oyuncakcı necdet abı)
5)unfortunate(levent)
6)motorizedeli(fırat)
7)hammer (cihan)
8)onuray
9)shock
10)eskici
11)gürkanyazıcı (gürkan)
12)......
13)......

Tekirdağ Kırklareli ve Lüleburgaz Mt dende katılım listelerini bekliyoruz...
Buluşma noktaları hareket saatleri istekler dogrultusunda degistirilebilir...
Bugun istanbul mt den deer_152 ,necropolis ,unfortunate ve ben marmara ereğlisine kadar gittik gercekten keyifli bi sürüş bizi bekliyor...
Aşağıda marmara ereğlisinden birkac fotograf goreceksınız...
Katılımları bekliyoruz...









büyük olasılıkla uyuyordur dün baya yol yaptılar rüzgarlı havada motor kullanmak zor
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
Şuanki İstanbul MT katılım listesi

01)immigrant (öymen) +1 olabılır
02)deer_152 (ozgur) +1 kesın
03)eroldayı (erol abi)
04)necropolis (oyuncakcı necdet abı)
05)unfortunate(levent)
06)motorizedeli(fırat)
07)hammer (cihan)
08)onuray
09)shock
10)eskici
11)gürkanyazıcı (gürkan)
12)mox2cn (Aytaç)

bakırköy'de buluşma tam olarak nerede olacak boyner mi, yoksa karşısındaki alışveriş merkezi mi(adını hatırlayamadı :D ) ?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuanki İstanbul MT katılım listesi

01)immigrant (öymen) +1 olabılır
02)deer_152 (ozgur) +1 kesın
03)eroldayı (erol abi)
04)necropolis (oyuncakcı necdet abı)
05)unfortunate(levent)
06)motorizedeli(fırat)
07)hammer (cihan)
08)onuray
09)shock
10)eskici
11)gürkanyazıcı (gürkan)
12)mox2cn (Aytaç)

bakırköy'de buluşma tam olarak nerede olacak boyner mi, yoksa karşısındaki alışveriş merkezi mi(adını hatırlayamadı :D ) ?

gecıcı bı sureyle gunaydın herkese uyanmısım ole yatıorum tekrar malum gece calıscaz........
ozgur sole bakem bulusma noktaısnı...
buun salı oldugu ıcın pazar gunun nun hava tahmını yok yarın cıkıyor o sitee yarın eklıcem ozgur tekırdag ve kırklerelınden lıste al ben ılk mesaja eklerım........
aksam gorusmek uzere
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abı ben yatıyorum siz geziye katılmak ısteyen dıger arkadaslardan bulusma noktalarını ve telefonlarını alırsınız ok?
kımseyı unutmayalım sabah sabah

hava durumududa tamam aksam ustu gorusuruz
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Arkadaşlar beni listeye eklediğiniz için çok sağolun.Fakat çok uzun yılardır motor kullanan bir arkadaşımdan öğrendiğime göre artçı olmak ve artçı almak çok zahmetli bir işmiş.En iyisimi ben bir an önce motorumu alayım.Size de zahmet vermeden katılayım aranıza.Beni listeden çıkarmanızı rica edicem.En kısa zamanda motorumla katılırım inşallah.Ha bi de bol bol resim çekilin.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Ben varım.Pınarhisara kadar olan parkur 200 km civarı.Dönüşte yaklaşık 170 km sürer sanırım.Oldukça yorucu bir tempo olucaktır.Erkenden çıkılması taraftarıyım.Gece çok karanlığa kalmadan biterse daha güvenli olur bence.Birde katılım kalabalık olursa mutlaka grup sürüşünde tecrübeli,yolu bilen öncü ve artçılara ihtiyaç olucaktır.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:
Ben varım.Pınarhisara kadar olan parkur 200 km civarı.Dönüşte yaklaşık 170 km sürer sanırım.Oldukça yorucu bir tempo olucaktır.Erkenden çıkılması taraftarıyım.Gece çok karanlığa kalmadan biterse daha güvenli olur bence.Birde katılım kalabalık olursa mutlaka grup sürüşünde tecrübeli,yolu bilen öncü ve artçılara ihtiyaç olucaktır.

:queen: :queen: :queen:
yolu ezberledık artık ben bıle gotururum sizi o zaman eklıyorum senı de lısteye katılacagın bulusma noktasını yazıp ozelden telını atarsan cok sevınırım:cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
17
Bende Geleyim Bari Listeye Ekleyin Benide Rakadaşalar.

Basgİt Durumu Olmaz DeĞİlmİ ArkadaŞlar Ona GÖre 2 ArkadaŞi Daha ArayacaĞim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Geleyim Bari Listeye Ekleyin Benide Rakadaşalar.

Basgİt Durumu Olmaz DeĞİlmİ ArkadaŞlar Ona GÖre 2 ArkadaŞi Daha ArayacaĞim.
dostum listeye eklıyorum senıde basgıt derken???????
suan offline sın gırdıgın zaman bulusma noktasını ve telefon numaranı bıldırırsen cok sevınırım:queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Geleyim Bari Listeye Ekleyin Benide Rakadaşalar.

Basgİt Durumu Olmaz DeĞİlmİ ArkadaŞlar Ona GÖre 2 ArkadaŞi Daha ArayacaĞim.

bas git olayı söz konusu bile olmaz hep beraber bakına bakına gidip gelicez
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Anadolu yakası tayfası ellerini kaldırsın. İçerenköy Carrefour önü uyarmı herkese buluşma için ???
Birde herkes buluşma yerlerine depo dolu gelsin onu söylemeyide unutmayalım.Erol abi,seni görünce hiç tereddüt etmedim walla katılıma.Süpersin :cat:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgür görkan bi beş dakka servise uğrarmıyız diyor :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya varya servise mervise gitmek yok bak valla iptal oldu yazarım
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Anadolu yakası tayfası ellerini kaldırsın. İçerenköy Carrefour önü uyarmı herkese buluşma için ???
Birde herkes buluşma yerlerine depo dolu gelsin onu söylemeyide unutmayalım.Erol abi,seni görünce hiç tereddüt etmedim walla katılıma.Süpersin :cat:

saol önder kardeşim seni aramızda görmek beni sevindirdi
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar gezi yazıları konusunda acılan mesajı görmüşsünüz ama ne anladınız bilmiyorum

bence bu konuda geyik yapmayalım bastada söylemiştim

- gelecek arkadaslar zaten konuyu okuyup kendilerine uygunsa geleceklerini belirtirler her yerde yazmanın bi anlamı yok onlarda konuyu görüyorlardır emin olun
- geyik mesajlarla konuyu yukarda tutma mantelitesinden uzaklasalım
- gezi konusunda bi düşüncesi olan yada kafasında soru işaretleri olan arkadaslara acılayıcı mesajlar yazalım
- kaiser mesela cok güzel bi şekilde acıklama yapmıs bu tarz mesajlar atacaksak atalım
- zaten gürkan abiylede servise gitmem gidicekte tanımıyorum
- gereksiz mesajlarımızın silinmesi yanlış anlaşılmalara sebep olabilir onun için konu dısında mesaj yazmamaya gayret gösterelim


teşekkürler...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
ben işten 4 te çıkıyorum,iş yerim sizin yolunuzun üstünde.trakya camda çalışıyorum.eğer o saatlerde geri dönmeyecekseniz ben de sabah motorla işe giderim ordanda sizin yanınıza gelirim kaç gibi dönmeyi düşünüyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst