29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Marmara bölgesindeki mt il gruplarını buluşturacak bir organizasyon planı yapıldı.... Detayları aşağıda görebilirsiniz.



1)Anadolu yakasından gelecek arkadaşlar bir buluşma noktası belirlendikten sonra burdan avrupa yakası bulusma noktasına gelecekler.
2)Avrupa yakası buluşma noktasından E5 üzerinden yola cıkacağız...
3)Marmara Ereğlisinden sağa dogru çorlu istikametine sapıp Tekirdağ mt ile buluşacağız
4)Bu yol üzerinden Lüleburgaza devam edip burda Kırklareli MT ile buluşacağız ve pınarhisarda yemek yiyeceğiz...
5)Daha sonra hep birlikte orman yolundan İstanbul istikametine devam edilecek...Böylece hem manzara izleyip heme trafikte sürüş keyfini tadacağız..

tekirdağ mt ve kırklareli mt organizesi için deer_152 (özgür)'nin önden gitmesi ihtimaller dahilinde...

İstanbul Buluşma Noktaları..

08:00 Anadolu yakası İçerenköy Carrefour Önü
08:30 Beşiktaş The Plaza Hotel önü
09:00 Bakırköy Ömür Alışveriş Merkezi
09:30 Beylikdüzü Bauhouse

Karşıdan gelecek arkadaşları beşiktastan ben karşılayacağım...

Şuanki İstanbul MT katılım listesi

1)immigrant (öymen) +1 olabılır
2)deer_152 (ozgur) +1 kesın
3)eroldayı (erol abi) +2
4)necropolis (necdet abı)
5)unfortunate(levent)
6)motorizedeli(fırat)
7)hammer (cihan)
8)shock
9)eskici
10)gürkanyazıcı (gürkan)
11)mox2cn (aytaç)
12)kaiser
13)hasanpinar
14)jameika34
15)zydar +2
16)tikky_ (özelden telefon numarınızı ve katılım noktanızı bekliyorum)
17)tarık81 (özelden telefon numarınızı ve katılım noktanızı bekliyorum)
18)kubi2
19)SuSpect
20)
Arkadaşlar geziye katılmak isteyenlerin konuya katılım mesajını attıktan sonra bana özelden telefon numarası ve katılım noktasını göndermesi bulusma noktasında cıkacak sorunların ortadan kalkmasına cok yardımcı olacaktır........

Tekirdağ Kırklareli ve Lüleburgaz Mt dende katılım listelerini bekliyoruz...
Buluşma noktaları hareket saatleri istekler dogrultusunda degistirilebilir...
Bugun istanbul mt den deer_152 ,necropolis ,unfortunate ve ben marmara ereğlisine kadar gittik gercekten keyifli bi sürüş bizi bekliyor...

Meteorolojinin hava tahmini pazar gününün bu haftanın en sıcak günü olacağı doğrultusunda





Aşağıda marmara ereğlisinden birkac fotograf goreceksınız...
Katılımları bekliyoruz...







 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abi fikirleri alalım??????
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi geliyor dostum........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ereğli de mola var mı?
Diğer il MT grupları katılacak mı konuştunuz mu?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet abi eregliden corlu yoluna donmeden cok buyuk olasılıkla bı cay molası verırız dıger mt il gruplarıyla bulusma olayını ozgur organıze edıyor...bende on olanlarla konusucam şimdi.....
ama ozgur konustu katılıyorlar ......
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hava güzeldi gercekten bıde uyanınca ozguru aradım senı uyandırmaya geliyorum diyince gıtmek mecbur oldu:mrgreen:
ama iyiki gittik sahıl havası bı ayrı orda yaw bızım sarıyer sahıılınde denız kokusu kalmamıs:mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi bakalım hayırlısı inşallah kalabalık olurus :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Turun yaklaşık uzunluğu ne olacak arkadaşlar, hesaplayan oldu mu ?

Bir de dönüş kaç gibi olur sizce, karanlığa kallınır mı?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet abı bunlara yarın ozgur daha ıyı cevap verırdı ama ben tahmını solıım yaklasık 450-500 km olur heralde dolasırsak eger.........
tahmınımce cok cok oyalanmazsak en gec 20:30 da ist dayız
niye abı senın motore karanlıkta gıtmıomu???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet abı bunlara yarın ozgur daha ıyı cevap verırdı ama ben tahmını solıım yaklasık 450-500 km olur heralde dolasırsak eger.........
tahmınımce cok cok oyalanmazsak en gec 20:30 da ist dayız
niye abı senın motore karanlıkta gıtmıomu???

Motor karanlıkta değil aydınlıkta da gitmeyebilir ki birinci soum bu sebepleydi- ama Levent Çanakkaleden dönerken far ampülü patlamış ve dörtlülerle 10-20 km ile dönmüşler ya... psikolojik işte... yedek ampül alayım bari :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gerek yok cakmak var bende:mrgreen:
olmadı evde bı elfenerı b enzerı bsı var benım uzunlardan daha ıyı aydınlatıo.........
sennkılerdende daha ıyı aydınlatacagı kesın sımdı hava durumuna batım cumartesiye kadar bellı super 17 derece cumartesi 18 yagmur yok:mrgreen:
hehe hae bak yenı mesajlara tıklıosun ılk 5te ben varım ben su konunun yazılarıyla oynıım barı
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öymen konuyu actıgın için sagol

- 450 km civarı yol yapıcaz
- erken cıkacagımız için marmara ereglisinde cay molası yada ufak bi kahvaltı yapılabilir
- öymen madem hava durumuna baktın abi ilk mesaja tahminleri neden koymadın:silent:
- tekirdağ mt den zydar da katılacak +3 olarak corludaki arkadaslarada haber edicem bugün
- kırklareli mt zaten cogunlugu lüleburgaz ve pınarhisarda onlarlada irtibat halinde olup güzel bi gezi olur umarım
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
hava durumu ile ilgili haritayı eklesek çok iyi olur özgür şimdi ekle istersen sonra sayfa başına taşınır???
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abi ben bu havadurumu olayına hiç bakmıyorum biliyormusun öymen online oldugunda ekler
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklsın erol abi
deer152 heryere gideer152
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst