29/08/2007{mt} Gaziantep Toplantisi Gokart'a Gidiyoruz

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
oooooooooo Gaziantep mt coşmuş atan atana akşam kim kimi atacak bakalım.....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooooooooo Gaziantep mt coşmuş atan atana akşam kim kimi atacak bakalım.....

Ali abi en iyisi universitenin arkasındaki gokart'a gidelim oradaki pist çok büyük hem ayrıca ucuz ve daha yakın arabalarıda korkunç derecede hızlı..:cat::cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
way bee Allah muhabbetinizi artırsın dostlarımmm.:cat:..gene eylenceli bişeyler bulmuşsunuz bizim buralarda tık yok yaw...::miiz1:: hadi resimleri bekliyoz...ama şu yeşil gözlü kimdi yaw onu cıkaramadım:silent:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Yaa Yok öyle atma ben şöyle kullanırım böyle kullanırım. Her kuşun eti yenmiceğini anlamışsınızdır artık :) Hahah Çoğunuza tur bindirdim bee :) Sizden ayrıldıktan sonra üzeyir i birde real de yendim bıraksalar sabaha kadar drift yaparım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst