- Katılım
- 11 Mar 2006
- Mesajlar
- 6
gezi süperdi.. ya da süpmez di beni ilgilendirmiyo.. bana ağız burun kırdırmayın.. salıncağı test ettim çalışıyooo..balta akşam dedi ki.. baba salıncağı benim için kurmuştun ama beni bi kere bile bindirmedin bu nası iş..beni o da ilgilendirmiyo.
.ben kurarım ben binerim ben inerim..akşam baltanın diz kapaklarını kırdım.. iyleşince yine kıracam..
. (adam çok kızmış)
şaka bi yana herşey harikaydı bi daha yapalım...
şaka bi yana herşey harikaydı bi daha yapalım...