28.05.2006 Adana Ç.M.S.K Zorkun macerası :)

Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
6
gezi süperdi.. ya da süpmez di beni ilgilendirmiyo.. bana ağız burun kırdırmayın.. salıncağı test ettim çalışıyooo..balta akşam dedi ki.. baba salıncağı benim için kurmuştun ama beni bi kere bile bindirmedin bu nası iş..beni o da ilgilendirmiyo.:) .ben kurarım ben binerim ben inerim..akşam baltanın diz kapaklarını kırdım.. iyleşince yine kıracam..:p . (adam çok kızmış)
şaka bi yana herşey harikaydı bi daha yapalım...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
baltazar' Alıntı:
gezi süperdi.. ya da süpmez di beni ilgilendirmiyo.. bana ağız burun kırdırmayın.. salıncağı test ettim çalışıyooo..balta akşam dedi ki.. baba salıncağı benim için kurmuştun ama beni bi kere bile bindirmedin bu nası iş..beni o da ilgilendirmiyo.:) .ben kurarım ben binerim ben inerim..akşam baltanın diz kapaklarını kırdım.. iyleşince yine kıracam..:p . (adam çok kızmış)
şaka bi yana herşey harikaydı bi daha yapalım...
ilğinç enstantenelere devam taner abi yine ha ! zuhahahahaha!
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Adem abi sende gelecektin ya. Sensiz olmuyo. Kimle 300km hızla yarışıcam ben :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
selam adana mt. ve kılıçbalığı sevgili abim.
harika vakit geçirmişsiniz adınıza sevindik,:cat: tüm arkadaşlara mt.izmirden sevgilerimizi iletiyoruz, sağlıcakla kalın.:rendeer:
elbet birgün buluşacağız......
 

GEP

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
104
Gep

abi cok ince bi sheye deyinecem :)

oğuz abinin elleri dikkatimi cekti..

acaba bisey gorebilecekmisiniz :)

eldivenle ilgili bisey :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
gezin zorkuna gidin yaylaya gidin kebap yiyin ciğer yiyin .biz burda pazar yok bayram yok seyran yok ha bire çalışalım ooooo ne güzel oturun kardeşim evinizde eviniz yokmu sizin
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
BBRR, yok abi parkta yatıyoz :mrgreen: Abicim motorcu evde dururmu ya gözünü sevim. Bazı arkadaşların yüzgeci kırık olmasına rağmen arabayla geliyo geziye. Bilmem anlatabildim mi? :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
BBRR' Alıntı:
gezin zorkuna gidin yaylaya gidin kebap yiyin ciğer yiyin .biz burda pazar yok bayram yok seyran yok ha bire çalışalım ooooo ne güzel oturun kardeşim evinizde eviniz yokmu sizin
Yakardeş zaten sol yüzgecim kartonpiyerde:) Ama görüyosundimi "yüzgeci kırık ama arabayla da olsa geliyor"diyo vatandaşın biri.

İstenmediğimi biliyordum ama bukadar da degil.
ismi lazım degil (makine) ya işte mod olmıcak allah yarattı demicen.yazacan agzına geleni.bana agız burun kırdırtmayın baltazarın deidği gibi.offf offf işte mod olunca böyle oluyor:)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
kılıç teşekkür.bi de şu kankine söyle ya gelsin yada gelsin.hep lafda kalıyor..aşık olmak bu kadar zormuş demekki ??? herkesi unuttu
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
Motora ve motorcuya gönül veren kardeşlerim,arkadaşlarım,sevgili dostlarım yaptık yine yapacağımızı ve güzel bir eğlence düzenledik gerçi ilk başta benim hatam yüzünden biraz sinirler gerildi :)ama sonradan herşey çok güzel oldu ve bir hafta sonu daha böyle geçti yeni gezilerimizde görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Sayın Kılıçbalığı dikkat ediniz. Yan yan gelmeyiniz. Hala mod'um hatırlatırım. ::angry2:: ::yanliss: :mrgreen:

Öpüyorum Yusuf abimi. Aramıza girmeyin layynnn.... bozamazsınız.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
98
BBRR' Alıntı:
gezin zorkuna gidin yaylaya gidin kebap yiyin ciğer yiyin .biz burda pazar yok bayram yok seyran yok ha bire çalışalım ooooo ne güzel oturun kardeşim evinizde eviniz yokmu sizin
Walla yaaaaaa sizin baska isiniz gücünüz yokmu arkadaslar,bizi kiskancliktan catlatmakmi istiyorsunuz :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
berliner' Alıntı:
Walla yaaaaaa sizin baska isiniz gücünüz yokmu arkadaslar,bizi kiskancliktan catlatmakmi istiyorsunuz :queen: :queen: :queen:
Haydaaaaa BBRR la başedemezken bide almanyalardan tepki aldık yaaaa
ne kıskancsınız kardeşim siz böyle ya.
nazar etme nolur gel gez seninde olur.hehehehe
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Yine harikalar yaratmışsınız..:cat: Sizleri ve yapmış olduğunuz gezileri fotolardan takip etmek çok keyifli..Allah içinize sindirsin,nazarlardan korusun..:rendeer:
KILIÇBALİĞİ,bizleri foça gezisindeyken aramanla hepimiz çok sevindik.Büyük süpriz oldu..sen birtanesin.En kısa zamanda Adana MT ile görüşmek dileğiyle sevgilerimi ve saygılarımı yolluyorum.Batuhanın gözlerinden öperim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst