- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
Günaydın Millet..
Siz şimdi kahvaltıdasınız büyük ihtimal
afiyet olsun
Siz şimdi kahvaltıdasınız büyük ihtimal
afiyet olsun
Allah razı olsun,baya iyidi be,ben bunu saymam,bi daha bi daha![]()
bu sefer bende gelcem amar:
yokluğunu hissettik bi dahakine gelirsin,zaten haftaya pazar mangal söylentileri dolaşıyodu ortalıkta
Evet Bende Duydum Öyle Birşey Bagaja Hamburger Haricinde Sucuk,Köfte Filan Atıyım Hazırlıklı Olalım![]()
ooo gerçekten süper olur,hem izimliyim hadi bakalım inşallah..
valla ne iyi olur fix menülerden de kurtulmuş oluruz:queen::queen::queen:
Kedi Filanda Atıyım Mi Kokoreç Yaparız![]()
l::cat:
ben aslında vejeteryanım ama...:cherry::cherry::cherry: