ilerde tecrübemi ve işimi iyice geliştirince banada 3-4 motorcu lazım olucak, ben motorları tamir ederim biri lisan bilsin birbirimizi tamamlarız bu abimiz gibi endurolara atlar basar gideriz illaki benim gibi bi kaç deli bulurum

kayserili abime helal olsun inşallah başına bi aksilik gelmez motorunda bir problem olmaz ve tekeri patlamaz darısı başımıza.