250cc racing önerisi!

Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
merhaba iyi forumlar. şuanda aktif olarak ns200 kullanıyorum. bir üst seviyeye geçmek istiyorum. bütçem pulsarımı sattığımda maksimum 160 bin olacak şekilde sizlerden racing motosiklet önerisi bekliyorum. aklımdaki modeller 250sr, rks r250, cbr250r,r25 bunların arasında sorun çıkartmayan parçasına kolaylıkla ulaşabileceğim motosikletler hangileri ? varsa sizlerin de tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Merhaba , bütçe Honda ve Yamaha ya denkleşiyorsa diğerlerini ele bence , CF , Bajaj , Voge gibi markalarda da güzel motorlar var ama yedek parça , servis , ikinci el olayları Bajaj hariç tam oturmadı sanırsam , ben Dominar 400 e yürürdüm , MT25 kullandım alt devirde üst devirde her türlü güzel uzuyor ama yinede Domi 400 alırdım oturuşu falan daha dik daha konforlu gelmişti , birde yürüsün diye asılınca MT25 hoop 5 litreleri görüyordu , bugün gençler için R25 tapınılacak bir motor olmuş durumda , bundan 15 sene önce üniversiteli hatta liseli gençlerde bile 600 lük dört silindirler vardı yerini malum sebeplerden R25 aldı..bir tavsiyede bildiğin markadan sıfır motorla devam etmek istersen yeni Pulsar N250 olabilir , 250 lik Dominar'dan daha seri diyorlardı ben kullanmadım , görüntüsüde MT25 replikası yakışıklı bir motor..
 
Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
59
honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben tasarım olarak Turuncu Mavi 250 SR ı cok begeniyorum ama servis, parca zırt vırt işlerini bilemem. Abs li hasarsız R25 i o fiyat bandında bulman zor gibi bence, bulsan da milyon km yapmıs olacak. Dert degil abi dersen bas gec dusunme baska motosiklet. CBR 250 yi artık dusunme, tarihe gömüldü. RS 200 dusunebilirsin ?

Bu bencesi, farklı fikirler de olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
RC390. Bunun altı "bir üst seviye" sayılmaz, harcanan paraya değmez. RC390 safkan bir super sport. Diğerleri -mış gibi; amaç görüntü ise işe yararlar tabi - o durumda R25 alacaksınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------

Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
ns200 den sonra güç,tork sürüş deneyimi olarak r25 ve rc390 harici diger yazdıkların ns200 le aynı kalır.
alternatif rc250 var artık üretilmiyor.32 beygir,36 beygirlik r25 ve 44 beygirlik rc390 arasında kalıyor.
ancak yıl 2016 kmlerı 50k civarı.muhtemelen bloga işçilikle 30k,lastik zincir dişli vs 10k harcarsın.
110 a alsan sana maliyeti 150k olur.190bin civarı rc390 lar var temiz

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-390-rc-2020-2021-cikisli-1151547308/detay
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Bütçeyi hafif esnetip bence olabildiğince orjinal kalmış 2017 2018 r25 bakılabilir.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
2021-2022 250'lik Honda bloklarında da yağ kaçağı nedeniyle recall var ama Honda Türkiye yok gibi davranıyor yine.. =)
CBR250 alırsan uğraşacağını bilerek al.

Saydığın şeyleri sana verecek motor R25, ama gerek var mı o kadar para vermeye orası da senin bileceğin iş artık. RS200 bakabilirsin mesela?

Ben şimdi "neden supersport bakıyorsun" diye soracağım ama iş sonra çok uzacayak =) Ama bu soruya yanıt vermeden de kendin için doğru olan motoru bulman pek mümkün değil.

RC390 da bu arada harbici supersporttur, yani oldukça zulümdür sürüşü =)
 
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
163
250cc Supersport olmaz kıyafet giydirilmiş commuter olur. Zaten dediğiniz diğer motorlar da sizin ns200 gibi 24 25 27 beygir civarı. Hepsinin gitçeği aynı boşa eğilmeye ne gerek var. Ns200den sonra anca r25, rc290 ya da cbr 500r bir üst seviye olabilir.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?
Bahsettiğin silindir kapağı olmalı , Avrupa , Japon , Çin hepsinde alüminyum karışımıdır , bronz silindir kapağı olmaz , Honda sorunsuz imajı var ama o da son yıllarda Çin , Taiwan vs markalarla fiyat rekabetine girdi ve daha yalın üretimler yapıyor , yukarda Killingroad yazmış 250 cc Hondalarda yag kaçağı kronik diyor , geçmişte de krank kırma mevzusunu çokça duyduk ama yinede Türkiye'de yedek parça , servis , ikinci el konularında Honda rakipsiz , bu nedenle tavsiye verirken Honda yı birinci sıraya koyuyoruz ama motorların sıfır sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor , R25 de aynı şekilde popüler motor amma velakin satın alanların %90 nı 2-3 senede canını çıkarıyor , %10 luk sağlamına denk gelmek artık şansa kalmış..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda

Aynı sebeple yukarda Dominar 400 ü önerdim , hem cc yükselecek hemde Bajaj gibi bildiği bir markadan devam edecek , f/p olarakda gayet iyi bir yerde Dominar 400
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
475
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Şahsen ben racing modellerde tanıdık bilindik motor ve kullanıcı olmadığı sürece almayı düşünmem. Malesef özellikle düşük cc ve erişimi kolay olan racing motorların gördüğü işkenceler sonrasında bir gözü toprağa bakıyor. Ne marka olursa olsun alırken iyice incele araştır düşün derim.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
alacağın en kötü KTM rc390 olsun derim, 200cc den 250cc ss e geçmek bana da çok caiz gelmedi.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,625
Motosikleti
Ns200 15"
Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.

Bu o kadar doğru ki anlatamam, motosikletim ile güzel asfaltta lastiklerim ısındıktan sonra (Anlas Tournee Sport) virajlı yollarda çok güzel virajlar alıyorum. O geçtiğim yolları bir Panigale ile geçsem kim bilir ne zevk alırım :). Bu arada Rs200 ile Ns200 arasında bir oturuş farkı yoktu Rs bildiğimiz karenajlı Ns, bu yeni çıkan Ns200UG modeli ters amortisörlerle ve daha büyük ön frenle gelmesi daha iyi olacaktır Rs'den.
 
Katılım
23 Tem 2023
Mesajlar
76
250'lik racing model bana hep saçma gelmiştir. Modifiyeli gitmeyen araçlar gibi olduğunu düşünüyorum. NS 200 RKS'den ve 250 sr'den daha kaliteli motor (görsel olarak daha kötü). R25 alacak bütçen varsa tüm söylediklerimi unutup düşünmeden al.
 
Katılım
14 Eki 2023
Mesajlar
29
2016 17 Gibi 3 5 kişinin elinden çıkıp neye uğradığını şaşıran r25 almaktansa gidip rs200 gidip bütçeni arttırınca sıfırını almanı tavsiye ederim. Altın elbiseli adamın tek teker gösterdiği videoyu izlersen orada motora nelere mal olduğunu da aktarıyordu rahmetli böylece o motorların duruşu sağlam olsa da zülme uğradıklarını herbirimiz biliyoruz. 130K Bütçeyle gidip rs200 alırdım ben olsam. Ha sen 60 kredi çeker ben yat yatmış çamura batmış 15 model r25 alırım dersen de takdir senindir. Ben diğer türlü yaptım ve şu an para biriktirip sıfır ya da temiz r25 almayı planlıyordum ki ekiptmanlar çok pahalı tuttu ancak onları öderim 5 6 ay
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
öncelikle hondayı sil çünkü eskiler. Sonra bütcene göre r25 yok biraz daha arttırırım diyorsan r25'i diğerleriyle kıyaslama bile direkt al. yok o kadar çıkmaz diyorsan rks, voge gibi markaları boşver daha yeni geldiler kroniği var mı vs hiçbirşeysi belli değil. En mantıklısı 250sr gibi duruyor en azından yıllardır piyasada neyi var neyi yok belli. Ama ben yerinde olsam ktm rc390 bakardım müthiş makina. O fiyat bandına bulunuyordu 25 bin km civarı. Temizse net alınır.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
bence bu cc de alacağın her 2. el reyzingcilik motosikleti seni inanılmaz üzer, canını alıp en dandik virajda asfaltı öpüyor hepsi. Ben olsam 0 ne alabiliyorsam ona yönelirdim. taş attığına değsin 400 ug al geç bence
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
250 cc ss görünümlü kategoride en yakışıklı motorlar bence;
1) Cf Moto 250 Sr (Şekil şukul güzel ama gitmiyor)
2) Eski kasa race blue R25 (250 cc.ye göre harika gidiyor ama 650 cc.den fazla yakıyor ve 650 cc kadar gitmiyor).

Bunların hiçbiri kullandığınız motora göre bir üst seviye sayılmaz. Bütçe arttırma şansınız varsa Cbr 500R ya da Er6F öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst