Konuyu hortlatayım

. Gerçi, 2013'den bu yana 250 cc motorlar başlıklı başka konu açıldı mı bilmiyorum; forumda arattırınca burası çıktı.
İmdi, konuya gelirsek:
2016'da 250 cc'liklerde durum nedir arkadaşlar? (Dik oturuş pozisyonuna sahip modeller için; racing veya chopper tarzı değil).
Kubazaki'yi büyütmeye karar vermek istiyor gibiyim. 600 cc'likler 30 binlerde; onu bir geçiniz. 15 bin'lerdeki bütçeye göre 250 cc şu an ideal bir üst model olarak görünüyor.
250 cc düşünmemin sebebi şehirlerarası yollarda, ki, hakkını teslim edeyim, baya bir duble yol yapıldı, en azından bizim buralarda, giderken ara ara 140'lara rahat çıkabilmek gerektiğini düşünüyorum. Denizli çevre yolunda 125'i, o da kısa bir süreliğine bayır aşağıya, geçemedikten sonra bu kanıya vardım; bomboş yolda

.
ABS bence olmalı diye düşünüyorum, 250 cc'ye geçtikten sonra. Marka kötülemiş olmayayım ama, piyanocunun ABS'siz modeli getirmesine tepki olarak, alınmamalı diye düşünüyorum... Sonuçta her alış veriş bir onaylamadır; iyi yapmışsın bir daha yap demektir.
Titreşimin olmamasına da büyük önem veriyorum. Burada bir yerde okudum; 250 cc'ye çıktıktan sonra 2 silindirli olması da önemli artık; titreşim olmaması için...
Sezon yeni açılıyor...
Kubazakiyi alış fiyatının %90'ına 1,5 yıl sonra okutabilecek gibiyim... Bakalım ...
Beğendiğim bir 250'lik denk getirebilirsek; ona da bir isim bulurum :cherry: