250 twister için yardım

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
91
slm arkadaşlar bilen arkadaşlardan yardım ben ikinci el 2004 model motor aldım 55 binde km rede.öğrenmek istediğim sabahları işe giderken motoru ilk çalıştırdığımda 3 dakika motoru çalıştırdıktan sonra yola cıkıyorum.ve tam ikinci vitese taktığımda gaz verip yol alırken debriyajı sıktığımda tam o esnada motor stop ediyor.sebebi ne olabilir..daha sonraları bu sorun olmuyor.Fakat E 6 ta hızlı yol alırken gene bir ara motor stop etmişti sebe ne olabilir.bilen arkadaşlardan yardım lütfen
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
91
hiç kimse bilmiyormu yaa?????

slm arkadaşlar bilen arkadaşlardan yardım ben ikinci el 2004 model motor aldım 55 binde km rede.öğrenmek istediğim sabahları işe giderken motoru ilk çalıştırdığımda 3 dakika motoru çalıştırdıktan sonra yola cıkıyorum.ve tam ikinci vitese taktığımda gaz verip yol alırken debriyajı sıktığımda tam o esnada motor stop ediyor.sebebi ne olabilir..daha sonraları bu sorun olmuyor.Fakat E 6 ta hızlı yol alırken gene bir ara motor stop etmişti sebe ne olabilir.bilen arkadaşlardan yardım lütfen
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşım ne yalan söyleyim ben marşa bastıktan 10-15 sn.sonra rolanti 3-4 devir arasına çıkıyo...yani 3 dk.motoru ısıtıyorum diyince baya şaşırdım doğrusu...:cyclopsan hele yüksek süratte motorun istep etmesini hiçmi hiç anlayamadım...ben CBX değil CBF kullanıyorum ama...:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst