Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ohaa! Nerde söylemişim be arkadaşım? Bi ispatlasana. Ben hiç öyle bişey hatırlamıyom. Youtube de de 154 km den fazlasını göremedim. Hemen öyle sallama :queen:
herkes kuru keseden atmasın 250cc makine 154 km saat yapıyor bir de ekimden önce gelmeyecek Türkiye'ye inazuma bu kadar abartılacak kadar ahım şahım bi makina değil bence bayağıdır videolardan takip ediyorum birazcık cb125 e birazcık 135cc 125 mh drift motorun resimlerine değilde videolardan takip ederseniz pekde özellikle 170cm den uzun olan arkadaşlar için uygun olacağını sanmam http://www.youtube.com/watch?v=_Dgj6MBiHRw bu linke bir göz atarsanız akrobatların ne kadar zorlandığını göreceksiniz
xxxxBİRDE ŞUNU VURGULAYAYIM BU KADAR DAHA GELMEMİŞ TR DE DAHA BİNİLMEMİŞ MAKİNAYI BU KADAR METEDERSENİZ BU FİYATI ZOR BULURSUNUZ xx
adamların şimdiden biyerleri kalkar sonra cebimizi yakar bekleyelim görelim bu makina geldiğinde daha ilk haftasında 2. ele düşer gibi geliyor cb125 e ye olanlar bu motorada olur gibi geliyor fazla hayal cüsseyi yorar saygılar ve sevgilrimle HERZAMAN,HERYERDE,HERİKLİMDE İKİTEKER
250cc ile 170 km yaparsan 600cc gibi yakıt yakar , kasma 250cc üstü alırsan rahat o hızları görürsün fakat şehir içinde kullanacaksan büyük motosikletler yakıt olarak üzer, 250cc racing alırsın şehiriçinde üzmez, şehir dışında çok basmazsın çözümü budur.