25/12/2011 Pazar Günü İzmit/Sekapark Çıkarması…..

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Herkese günaydın arkadaşlar...
Gördüğüm karıyla katılım sanıyorum düşmeye başladı.. yeniden bir liste hazırlayalım..Katılıma bakalım..
Olmazsa başka zamana erteleyelim toplantımızı.. :)

1. k o r @ y
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
aslında hava koşulları uygun olacak gibi ama gsx rın arkasında oraya kadar gelmem :D
istanbul içi takılmayı düşünüyoruz :)
yoksa gelinirdi artık yaza doğru :)
hacı gsx in arkasında oraya kafar gelirsen, inşaatta çalışmaktan fazla yorulursun...
ist. içi takıl sen:)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
ah benim kotu kaderim kursum var olmasaydi kesin gelirdim yarindan sonra havalar düzelior bir an önce tatiller gelse yaz gelse off offf hava iyi gezi iyi katilmak isterdim :pale:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ama tam net buluşma yeri falan saat buluşma noktasi yapmamişsiniz ki sanki katılan olur yine baya bi ne de olsa bir haftanin tutkusu var
gerekli bilgi verildi katılıma göre tam saat belilenebilirdi. Başlıktata da zaten belirttim.çay içmeye gidelim mi demiştim.. hava durumlarından dolayı çekimser kalan arkadaşlar oldu..ee zorla geleceksin falan denmez.. inşallah daha güel günlerde toplantı yaparız..yeter ki motorlar altımızda olsun :)liste tam oluşturulmaya başlandı derken kopmalar başladı.. e bu işlerde belirsizlik olursa sıkıntı olur.. 12,00 - 13,00 gibi buluşuruz sekaparkta demiştim..sonuç olarak bi belirsizlik söz konusu değil.. iyi forumlar diliyorum :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızma Koray abi
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
bi kac saat önce bayındırlıkta sulu kar yagıyordu
yarın hava bulutluymus meteorolojıye gore
zemın kurursa motoru cıkartırım dıye dusunuyorum tabı duruma gore degısır
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
sanslı insansınız güzel bir sehir izmit ben askerliyi seymende yaptın sekaparkın karsısına aksam bir baska oluyor izmit geceleri bir gelirsen görüsürüz
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanslı insansınız güzel bir sehir izmit ben askerliyi seymende yaptın sekaparkın karsısına aksam bir baska oluyor izmit geceleri bir gelirsen görüsürüz

Komşum diye söylemiyorum, Türkiyeyi İzmit besler :) vergileri olsun ekonomiye kazandırdıkları olsun İstanbul'u sollamıştır çoktan, ama tek üzüldüğüm şey, böyle bir mega kentin takımının amatörde oynaması :(
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
hatay-mt ayıplıyor sizi :)

hamok.org üzerinden koordine olsakta MT kardeşliğine inanırım. Toplanamazsanız ayıp size. (nokta)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatay MT

Donuyoruz şu an :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Arabayla geçtim oralardan, 2 motoru 1 arada görsem, Aha bunlar MT'ci diyip önünüzü kesecektim ama maaalesef kimsecikler yoktu :)

Outlet'in arka tarafında gezinen 2 Cross'çu gördüm ama korna selektör fayda etmedi, basıp gözden kayboldular :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst