hacı gsx in arkasında oraya kafar gelirsen, inşaatta çalışmaktan fazla yorulursun...aslında hava koşulları uygun olacak gibi ama gsx rın arkasında oraya kadar gelmem
istanbul içi takılmayı düşünüyoruz
yoksa gelinirdi artık yaza doğru![]()
ah benim kotu kaderim kursum var olmasaydi kesin gelirdim yarindan sonra havalar düzelior bir an önce tatiller gelse yaz gelse off offf hava iyi gezi iyi katilmak isterdimale:
ama tam net buluşma yeri falan saat buluşma noktasi yapmamişsiniz ki sanki katılan olur yine baya bi ne de olsa bir haftanin tutkusu varzaten katılım pek fazla olmadı.. sıkıntı yapma daha çok buluşmalar yapılır![]()
gerekli bilgi verildi katılıma göre tam saat belilenebilirdi. Başlıktata da zaten belirttim.çay içmeye gidelim mi demiştim.. hava durumlarından dolayı çekimser kalan arkadaşlar oldu..ee zorla geleceksin falan denmez.. inşallah daha güel günlerde toplantı yaparız..yeter ki motorlar altımızda olsunama tam net buluşma yeri falan saat buluşma noktasi yapmamişsiniz ki sanki katılan olur yine baya bi ne de olsa bir haftanin tutkusu var
kanka ne oldu kayış mı koptu?:queen:katılım sağlanamadığı için program iptal olmuştur....
hacı gsx in arkasında oraya kafar gelirsen, inşaatta çalışmaktan fazla yorulursun...
ist. içi takıl sen![]()
sanslı insansınız güzel bir sehir izmit ben askerliyi seymende yaptın sekaparkın karsısına aksam bir baska oluyor izmit geceleri bir gelirsen görüsürüz