25 02 2007 Silifke’de Kahvalti Ve Ortaören Gezisi

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
25 02 2007 SİLİFKE’DE KAHVALTI VE ORTAÖREN GEZİSİ

MERSİN MOTOR KULÜBÜ bu hafta yine güzel bir organizasyonla Silifke mut yolunda bulunan keklik restorantta kahvaltı yapmaya gidildi. Yine her zamanki gibi hareket yerimiz keyf’im kafe ve hareket saati her zamankinden erken olarak 9.30 idi. Fakat Pazar gününün verdiği rehavetle katılım geç oldu ve hareket saatimiz yarım saat rötarlıydı.

Buluşma yerine giderken sahilden bir görüntü ile başladım fotoğraf çekmeye.



daha sonra yola çıkıldı. İlk durak güven sitesi ve Turgut ağabeyi zorla evinden aldık. Bu hafta geziye niyeti yoktu fakat motosikletlerin sesini duyunca ve bizleride görünce sağolsun kırmadı, kısa sürede hazırlandı ve eşinide alarak bize katıldı. Beklerken birkaç fotoğraf









daha sonra ikinci durak Sedat ın evi. Sedatta bu hafta pek gezmeye niyeti yoktu fakat oda dayanamadı bizleri görünce. İkinci duraktanda birkaç foto.





yola devam ve üçüncü durak mezitli şeheel benzin istasyonu. Diğer arkadaşlarda orada bizi bekliyor buluşup yola çıkılacak. Ve birkaç foto da oradan











ve yola çıkılıyor. Yolda saffet in bir pozu



Silifke den kalenin görünüşü



Silifke nin simgesi olan heykel



kahvaltı yapacağımız restoranta geliyoruz ve restoran girişi





ve 11.30 cıvarı kahvaltı başlıyor. Masalardan görüntüler











karnımızı doyurduk ve pencereden çevrenin manzaraları











tekrar içeri dönüyoruz. Kahvelerimizi beklerken









bu arada boğaç ve mustafa poz veriyor



kahveler içildi sohbetler yapıldı ve ortaören e manzara eşliğinde meşhur kekikli ayran içmeye gidileçek yavaş yavaş yol hazırlıkları başlıyor ve bu arada motosikletler inceleniyor.













yola çıkmadan önce saffet motosikletini ısıtmaya çalışıyor. İşte tek teker







yoldan kareler





hız canavarları yolda bizi beklerken sigara molası vermişler. Boğaç ve eren



yolun devamından ortaörene doğru birkaç kare daha











ve ortaörene varıyoruz. Motosikletlerden görüntülemeye başlayalım














Sedat her zamanki gibi yine ustalığını konuşturuyor. Önce eren in ve daha sonra barış ın motosikletini deniyor.



içeri giriyoruz. Yol yorgunu arkadaşlar dinleniyor. Mustafa, boğaç ın ağzını kapatıyor. Dişleri gözükmesin diye galiba. Malum. Fotoğraf çekilirken poz verecem diye ağzı açık kalıyor.



manzarayı gören dayanamıyor,yine poz veriyor.
İşte oğlum Mehmet can





ben stunc63





eren



boğaç



dikkat edin bağaçın yanındaki tabağa.



ve çevreden manzaralar













içerde muhabbet devam ediyor.











işte kameramanımız



kameramanımız sedata işin incelikleri hakkında bilgi veriyor



dönüş zamanı geldi. Hazırlanılıyor ve yola koyuluyoruz.









dönüşte susanoğlu nda mola veriyoruz







denizde dalarak balık avlıyanlar var



yola çıkmadan önce yine motosikletlerimiz











ve sabah başladığımız yere,keyfim kafeye kazasız belasız dönüyoruz. Yorgunluk kahveleri ve çaylar içiliyor.





















bir gezimizide böylece tamamlayoruz.
Diğer gezilerde buluşmak umuduyle
Hoşçakalın

Gezi linkleri

http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=536&PID=7075#7075

http://www.ikiteker.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=147362#147362

http://www.motordelisi.com/ftopicp-785710.html#785710

http://www.motosiklet.net/forum/gez...e-kahvalti-ve-ortaoren-gezisi.html#post583477

http://www.gezginmotorcu.com/viewtopic.php?p=62706#62706
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bu haftaya mersin motorsporları klubu damgasını vurmuş kendiLerini tebrik ediyorum.Kaancım kaçırmamışsın gene geziyi tebrikLer canım :p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Güzel gezi. Havalar da güzel tabi :) Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzel yerler

arkadaşlar hepinize selam olsun,çok güzel gezmişsiniz.bu arada dikkatimi çekti turgut abi motoru değiştirmişsin,hayırlı olsun allah kaza vermesin.demek er5 le vedalaştın........selamlar.:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
güzel bir gezi olmuş tabi havaların ısınmasıyla dahada çok gezilerin olacağının bir göstergesi gibi duruyo yanılmıyorsam paylaşım için teşekkürler herkese selamlar
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
merhaba arkadaşlar
yorumlarınız için teşekkür ederim. akdenizin sıcaklığını ulaştırabildiysem ne mutlu bana

sevgiylekalın
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
21
tebrikler

e , güzel. daha iyisi can sağlığı.zaman olsada birbirimizi şehirler arası davet edebilsek,misafirimiz olsanız. 25.02.2007 deki muğla grubuna baksanız.selam,sağlık
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
e , güzel. daha iyisi can sağlığı.zaman olsada birbirimizi şehirler arası davet edebilsek,misafirimiz olsanız. 25.02.2007 deki muğla grubuna baksanız.selam,sağlık

teşekkürler. yeterki gönüller bir olsun. kimbilir birgün gelir yolumuz düşer. bizlerde bekleriz.
sevgiyle kalın
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
güzel gezi :cat: paylaşım için teşekkürler


:) abi siz 2 haftaya bir silifke ortaörene mi gidiyorsunuz :mrgreen:

11 şubat gezisi de aynı yereydi de :cherry:
 
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
27
güzel gezi :cat: paylaşım için teşekkürler


:) abi siz 2 haftaya bir silifke ortaörene mi gidiyorsunuz :mrgreen:

11 şubat gezisi de aynı yereydi de :cherry:


Yol yapıp sadece yemek yemek için güzel bir mekan onlara da hak vermek lazım.
Racingcilerle ve endurocularla tesadüfen karşılaşınca daha da eğlenceli olmuştur gezi
yolunuz açık olsun sevgili stunc63
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
güzel gezi :cat: paylaşım için teşekkürler


:) abi siz 2 haftaya bir silifke ortaörene mi gidiyorsunuz :mrgreen:

11 şubat gezisi de aynı yereydi de :cherry:


ilgin için teşekkür ederim. malum havalar soğuk. yukarılara çıkmıyoruz. silifke tarafı yol ve manzara olarak vede hava şartlarından dolayı ideal oluyor. geçen hafta da adana ya geldik. (ben gelemedim.)

http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=511&PN=3

resimlere yukardaki linkten ulaşabilirsin. bir pazar yolunuz düşerse bekleriz.

sevgiyle kalın
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
Yol yapıp sadece yemek yemek için güzel bir mekan onlara da hak vermek lazım.
Racingcilerle ve endurocularla tesadüfen karşılaşınca daha da eğlenceli olmuştur gezi
yolunuz açık olsun sevgili stunc63

teşekkürler alperim. hepimizin yolu açık olsun. tesadüfen karşılaşma bir yerde olur. fakat biz mezitli seheel de, silifke keklik restorantta, ortaörende, susanoğlunda ve keyfi'im kafede karşılaştık, tesadüfen olmasa gerek. fakat erenle silifkede tesadüfen karşılaştık. sizlede karşılaşıp motor sürmek isterdim. hatta sizlerle beraber gurup sürüşünün nasıl yapıldığını bazı arkadaşlara göstermek isterdim. sen anladın onu:)
sevgiyle kal.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
teşekkürler reşit. yaz gesin de hep beraber gezeceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst