24 temmuz pazar Manavgat mangal partisi resimleri

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Seni bir gün at bo... gibi yapıştırcam Aydın arkama o zaman işte izlersin movieni, geçip geçip önümde bilerek mi yapıyorsun yoksa bilmeyerek mi bilmiyorum ama şu ani frenlerin yok mu :pl: . Bittin olm sen azılı bir düşmanın var artık :) adamın önüne geçtim bende ani bir fren yaptım yapışsın arkama diye ama adam tınlamadı bile, onun için gayet normal bir olay olduğu için hiç sesini çıkartmadan geçti gitti yanımdan :cherry: yine ben korktum :p.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
141
cerecc' Alıntı:
bizim gurubun bir özelligi geliyorsun buralara diyorsun gezmek istiyorum tek kısı için bile topalnıp hemen gezeriz misafir arkadaslarımız bile gezi hemen duzenleriz.Senide bekleriz. :)
saol cerecc :cherry: :king: ve diger abilerim :king:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
vaybe aydın helal olsun biz burda aç aç oturalım sen orda ziyafet gezi falan :salut: neyse helal olsun organize adamsın alimallah :cat:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
mmc21' Alıntı:
hüseyin abi benim de kollarım pis acıyor felaket yanmışız ama güzeldi valla değdi

amele yanığının kitabını yazdım ben öyle böyle diil, geldim ankaradan beyaz beyaz, oldum kırmızı beyaz :) ton farkım daha yeni yeni insancıl bi hale geldi, 3 gündür insan içine çıkamiorum, terasta kollara 32 faktör gerisi yağsız kendimi kızartiorum :cherry: ama keyifli bi geziydi yani Aydın'ın hakkını yememek gerek :cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Valla ben onu bunu bilmem benim kollar 4 renk oldu :cherry: en güzel yanan ben mi oluyorum şimdi :silent: , geri kalanlarıda Cumartesi günü yakıcam ama tavsiye filan verin elimde bir 10 birde 20 numara güneş yağı var hangisini kullanayım :p ...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
32
Abi ben çözdüm olayı yemek esnasında haklısın kimse resim çekmiyor ama çıkış ve dönüşten önce motor resmi çektik çektik yoksa oda olmuyacak sitede, nedeni resim değil yolda video çekmemiz lazım bence, bende dahil kaptırıyoruz yola ve gazlamaya resim çekmek aklımıza gelmiyor
aydın kardes video çekmemiz için motorda 2 kişi olmamız lazım ama bir daha ki geziye digital makina kesin getireceğim telefonla ceken arkadaslar da yemek yerken hiç çekmiyor :pr: hele kaan (cerecc) onu suclamak lazım resimleri o cekti zaten :cherry:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
mmc21' Alıntı:
Abi ben çözdüm olayı yemek esnasında haklısın kimse resim çekmiyor ama çıkış ve dönüşten önce motor resmi çektik çektik yoksa oda olmuyacak sitede, nedeni resim değil yolda video çekmemiz lazım bence, bende dahil kaptırıyoruz yola ve gazlamaya resim çekmek aklımıza gelmiyor
aydın kardes video çekmemiz için motorda 2 kişi olmamız lazım ama bir daha ki geziye digital makina kesin getireceğim telefonla ceken arkadaslar da yemek yerken hiç çekmiyor :pr: hele kaan (cerecc) onu suclamak lazım resimleri o cekti zaten :cherry:

yahuu ben de cekemsem kim cekecek bir kişide zahmet edip soyle guzel dijital foto makinası getirmiyorki bizde 6630 var allahtan onla cekıyoruz ama makınadan farkı yok :d
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
Kaana laf yok oda olmasa fotoraf yüzü görmüyecez para toplayıp digital mi alsak acaba :silent:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
;) bence gerek yok ama bulunsun tabii gelemezsek bir gun cekinin ki görelim degil mi ?
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
ben bnmkini arabada unutmasam getircektim de unuttum maalesef, yakınlarda bişi yaparsak unutmam gibi gelio artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst