22 Ocak 2006 Feslikan Yaylası-Antalya

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
22 Ocak 2006 Pazar
Cumartesi akşamı Önder'le konuşup 09:00 da KaleKapısı'nda buluşmaya karar verdik.
Önder dedi ki ; "09:05 te gelmemişsem bekleme, gelemiyorum demektir."
09:10 a kadara bekledim. Gelmedi.
Anlaşılan yine bir Solo gezi yapacağım...
17eh2.jpg


Benzin alıp yola koyuldum. Nereye gideceğime henüz karar vermemiştim.
Yolda yağmur çiselemeye başlayınca bir benzinciye girip yağmurluğumu giymek için durdum.
Ben giyinirken bu yaratık da beni seyrediyordu..
22tq.jpg


Bulutların dağları kucaklaması beni Feslikan Yaylasına davet ediyor..
32aj.jpg


Yolda hindilerle selamlaşıyoruz..
Bu günlerde bir hindi yakınlaşması var ama hayrola..
57ei.jpg


Fotoğraf çekerek ilerliyorum..
60wf.jpg


Geyikbayırı ;
70bf.jpg

85we.jpg

93qc.jpg

100gi.jpg


Geyikbayırı'nı geçiyorum.. Sırada Feslikan Yaylası var..
115db.jpg

128ui.jpg


Feslikan Yaylası ;
138ij.jpg


Daha yukarılara çıkmama buzlanmış yollar izin vermiyor..
(Yanımda Önder olsaydı denerdim ama..)
148nf.jpg


Alt yoldan Saklıkent'e gidildiğini öğreniyorum..
Denemekte yarar var..
178hh.jpg

180kt.jpg

198zf.jpg


"Moryer" diye bir sapak ..!.. Bir bakalım o zaman..
203rm.jpg


Böyle bir yerleşim alanı Moryer..
216df.jpg

229mi.jpg


Geri dönüp yola devam ediyorum..
236bx.jpg

244iw.jpg

250ll.jpg


Bundan sonrasını denemek niyetinde değilim...
260mx.jpg

272zj.jpg


Kurda kuşa yem olmadan geri dönsem iyi olacak..
282he.jpg

300dd.jpg

311of.jpg


Bulutlarla dans...
326oz.jpg

336tv.jpg


Yolda keçiler var...
341gf.jpg


"Selam çoban , selam keçiler.."
356sf.jpg


Keçiler ve çoban vedalaşıp uzaklaşıyorlar..
364jg.jpg


Dönüş yolundan fotoğraflar...
379tf.jpg

382ap.jpg

396zz.jpg

409wq.jpg

419ci.jpg


Bir kamp yeri buluyorum ama kimseyi göremiyorum..
421ho.jpg

436ov.jpg


Kamp yerinden devam etsem nereye çıkarım acaba ?...
442ud.jpg


Dereyi geçip devam ediyorum..
Yol ileride iyice bozulsa da dönmüyorum.
İleride yola fırlayıp hiç de dostça davranmayan Sivas Kangal'dan kaçıyorum.
Ama nereye kadar..?
Zaten çok kötü olan yolda bir de aceleyle yol almaya çalışmak adrenalimi iyice yükseltiyor.
Tam Sivas Kangal'dan uzaklaşıyorum derken yol bitiveriyor..
Hemen sağdaki ekili alana giriyorum.
Ağaç dallarından kendimi kollamaya çalışarak ekili alandaki bitkileri
ezmeme hiç aldırmadan pür telaş oradan çıkıp yola dönüyorum.
Yola devam edemiyeceğimi anlayınca , ortalardan görünmeyen ama
orada olduğunu sesinden anladığım köpeğe doğru dönüyorum..
Eğer durursam onunla yüzyüze geleceğim.
Etrafta onu durduracak kimse yok.
Büyük bir çıkmazdayım..
Yol o kadar kötü ki , biraz daha hızlı gidersem devrilmem işten bile değil..
Kayaların üzerinden zıplayarak bahçeden üzerime bir ejderha edasıyla
saldıran köpeğin yanından hızla geçiyorum
Büyük bir şans eseri devrilmiyor ve uzaklaşıyorum.
Peşimden gelmiyor.. Sadece bölgesini koruyordu..
Bundan ders alır mıyım bilmem ama onun resimlerini çekememek beni üzüyor..
Çünkü çok güzel bir Sivas Kangal'dı..

Dönüş yolunda yine arka toprak yolları deniyor ve son iki fotoğrafla gezimi tamamlıyorum..
458cd.jpg

466vb.jpg
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Gezi iyi olmış ve fotoğraflarını paylaştığın ve çektiğin için teşekkür ederim eline ve motoruna sağlık....:bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tek de olsa zevki çıkmış gibi görünüyor bence. :cat: Yalnız köpek kısmında az kalsın başka bişeyi çıkcakmış :p
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Şu çin malı zongshen'e verdiğin parayı sonuna kadar haketti herhalde bu motor, gez gez bitiremediniz. yine çok güzel olmuş.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
28
Walla imreniyom sırf su engel tanımaz özelligi için almak istiyom enduro ama tarzım degil!!!
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Yaw abi bi dur da motorun soğusun:queen: Artık fanatiğin yaptın beni de yaw:queen:
Şaka biyana gerçekten imrendiriyorsun bizi.Elcaazlarına sağlık.Bu kış günü buralarda pineklerken güzel motoromanlar üretiyorsun bizlere.
Helal olsun sana yaktığın benzinler.Maşallah iyi geziyosun da harbiden tek başına yapma şu işi yaw.Allah korusun başına bişey gelse naparsın.

Paylaşımların için sonsuz teşekkürler:rendeer:
Not:Üslubum için kusura bakma içimden geleni yazdım:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir gezi olmuş gerçekten. fakat arkadaşların da dediği gibi grup gezileri tek başına gezmekten daha güzeldir tabi ki. kazasız belasız geziler :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel gezi olmuş ama tek başına her zaman arazi gezileri tehlikelidir. Zorlada olsa yanına birini al bence. :)

Görüşmek üzere.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Gene döktürmüşsün hocam. Harika yerler ama yinede yalnız gitmek ? ( Neyse ben seni anlıyorum ). Ama hocam bu köpek olayına bi çare bul artık yakalanıcan bigün.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Arkadaşlar ilginize ve yorumlarınıza teşekkürler.
Bazen tek başına daha güzel oluyor.
Özgürlüğünüzü sonuna kadar kullanıyorsunuz..
Bu kadar güzel yerlerde olabilmek ve bu güzel görüntüleri yakalayabilmek için çok erken kalkıp erken yola çıkmak gerekiyor..
Zaten sayılı endurocu var buna istekli olan , onların da her zaman katılması zor oluyor tabi..
Neyse ben halimden memnunum..
Sizler de memnunsanız mesele yok.
Tek memnun olmayan şu beni yakalayamayan Sivas Kangal olsa gerek..
Onu memnun etmeye de hiç niyetim yok..:bounce:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
dostum ellerine sağlık,manzara nefis resimler süper,daha ne diyebiliirimki tek telimeyle mükemmel.Sen antalyayı gez resimleri koy bende adanaya gezip resimleri koyayım diğer arkadaşlar gelince yabancılık çekmesinler:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
süüper dostum eline saglık aynı zamanda
cesaretine hayranım o daglarda TEK başına
Kangala yüzleşmen düşünemiyorum yanii
resimler için teşekürler
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
eline sağlık. İşallah bi gün bende motoru alıp geleceğim orada gezilecek çok güzel yerler var. (motorsiklet Adanada)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst